آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

قلعه نویی در حال تکمیل مدارک شکایت از مستند حجازی است / نکونام متهم شناخته شد



اخبار,اخبارورزشی, تیم  استقلا

وکیل امیر قلعه نویی گفت: «هنوز به صورت رسمی از مستندساز فیلم "من ناصر حجازی هستم" شکایت نکردیم.»

  در حالی که کمتر از یک ماه پیش فیلم مستند "من ناصر حجازی هستم" اکران خصوصی شد پس از آن واکنش های متفاوتی از سوی برخی مربیان و بازیکنان اسبق استقلال نسبت به این فیلم در رسانه ها و محافل عمومی به چشم خورد.

 از آن جمله می توان به دلخوری پرویز برومند دروازه بان اسبق تیم های ملی و استقلال همچنین جواد زرینچه کاپیتان اسبق تیم های ملی و استقلال اشاره کرد.

 بر اساس این گزارش امیر قلعه نویی سرمربی فصل گذشته تیم استقلال هم پس از اطلاع از برخی صحنه های پخش شده در فیلم مستند حجازی نسبت به این فیلم واکنش نشان داد و روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد از سازندگان این فیلم شکایت کند.

 حمید توسلی وکیل امیر قلعه نویی در این باره اظهار داشت: «زمانی که این مستند پخش شد و قلعه نویی واکنش های پس از آن را شنید از من درخواست کرد تا در این باره به جمع آوری مستندات بپردازم. در این مدت هم مستندات خوبی از رسانه ها در ارتباط با اکران فیلم مربوطه جمع آوری شده است. البته ما هنوز این فیلم را ندیده ایم و طبق شنیده ها و مطالب منتشر شده در رسانه ها در این خصوص پرونده را پیگیری می کنیم.»

 وی افزود: «در همین ارتباط با تهیه کننده فیلم هم شخصا صحبت کردم که در توضیحات وی مشخص شد آنچه در این فیلم به تصویر کشیده شده بر اساس مستندات موجود در آرشیو رسانه ها به ویژه روزنامه ها بوده است اما این توضیح برای موکل بنده قانع کننده نیست.»

وکیل سرمربی پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شکایتی در همین ارتباط صورت گرفته یا نه، بیان داشت: «هنوز شکایتی انجام نشده اما با تکمیل مدارک این کار انجام می شود. دلیل این موضوع هم این بود که سازندگان این فیلم به رغم واکنش بسیاری از پیشکسوتان تیم های استقلال و پرسپولیس رسما اعلام کردند که هیچ تغییری در ساختار کلی فیلم اعمال نخواهند کرد.»

توسلی همچنین درباره پرونده شکایت قلعه نویی از جواد نکونام و اینکه آن پرونده در چه مرحله ای قرار دارد توضیح داد: «پس از شکایت اولیه دادگاه با بررسی پرونده رای صادر کرد که جواد نکونام متهم نیست اما در اعتراض مجدد ما و پس از ارائه مدارک بیشتر بار دیگر پرونده مورد بررسی مجدد قرار گرفت و دادگاه این بازیکن را متهم دانست.»

 وی در این باره که در حال حاضر پرونده مربوطه در چه مرحله ای قرار دارد، اضافه کرد: «در حال حاضر پرونده از دادسرا برای رسیدگی ماهیتی (کیفرخواست سابق) به دادگاه رفته تا نکونام برای ادای آخرین دفاعیاتش فراخوانده شود.»

 وکیل قلعه نویی در این باره که آیا کاپیتان پیشین تیم ملی در این مرحله حق اعتراض دارد یا نه، عنوان کرد: «خیر. متهم پرونده دیگر حق اعتراضی ندارد و فقط باید با ارائه دفاعیاتش منتظر حکم دادگاه باشد.»

 اخبار  ورزشی - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------