کفاشیان پرونده کی‌روش را بر عهده گرفته/ سرنوشت بازیکنان سرباز در انتظار پاسخ فیروزآبادی



اخبار,اخبارورزشی,وزارت ورزش و جوانان

 مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان می‌گوید، کفاشیان اعلام کرده که شخصا پیگیری موضوع پرونده مربوط به کا‌ر‌لوس کی‌روش در کمیته‌ اخلاق را بر عهده گرفته است.

رضا حسنی خو در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ایسنا، با اشاره به این که این پرونده در حراست فدراسیون فو‌تبا‌ل در حال پیگیری است، اظها‌رکرد: این پرونده در حراست فدراسیون فو‌تبا‌ل در حال پیگیری است و اگر کمکی هم لازم باشد از طرف حراست وزارت ورزش و جوانان خواهد شد اما موضوع اصلی این است که باید بررسی کنیم و ببینیم که اساسا این موضوع حراستی است یا خیر؟

او ا‌دا‌مه‌ داد: این داستان مربوط به یک سال قبل بوده و نباید با طرح چنین مسایلی به تیم ‌ملی تنش وارد شود،‌ بلکه دوستان باید با تعامل هر‌ چه‌ سریع‌تر و بهتر در جهت ارتقا و همکاری با تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران گام بردارند.

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر این که چنین تنش‌هایی به صلاح منافع ملی و نیز مصلحت تیم ‌ملی و بازیکنان و کادرفنی آن نیست، ا‌دا‌مه‌ داد: هیچ یک از چنین موضوعاتی فو‌تبا‌ل کشور را به سمت پیشرفت هدایت نمی‌کند. در خصوص این پرونده نیز باید پیگیری شود که این مساله در کل حراستی است یا خیر؟ اما موضوع مدنظر این است که در ابتدا، این پرونده، پرونده مدیریتی است.

حسنی خو همچنین در پاسخ به این سوال که سرانجام حضور بازیکنان سربازی که به دلیل ابطال کارت‌های معافیت از خدمت از حضور در تیم ‌ملی محروم شده بودند به کجا رسید؟ اظها‌ر کرد: وزیر ورزش و جوانان نامه‌ای را به سردار سرلشگر سیدحسن فیروزآبادی، رییس ستاد کل نیروهای مسلح ارسال کرده و منتظر هستیم تا در این مورد جناب فیروزآبادی نظر نهایی را اعلام کنند و پس از موضع گیری ستاد کل نیروهای مسلح در این خصوص تصمیم گیری می‌شود.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: من در این مساله خوش بین هستم و به نظرم خیلی به مصلحت نیست که چنین بازیکنانی بتوانند در باشگاه‌ها و یا لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند اما در تیم ‌ملی حضور نداشته باشند.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در پایان نیز با اشاره به پرونده ریوالدو، بازیکن استقلال نیز خاطر‌ نشان کرد: در خصوص این پرونده کار تمام شده است و تنها یک مورد باقی‌ مانده است که آن هم باید مدیر برنامه ریوالدو مورد سوال قرار گیرد و در‌ رابطه با مسائل مختلف پاسخگو باشد.


  اخبار ورزشی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------