علیپور: گزارش رفتار باشگاه راه‌آهن را به فدراسیون می‌دهیم/ نباید کسی به مربیان تیم ملی اتهام جاسوسی بزند



اخبار,اخبارورزشی,تیم ملی فوتبال امید

 مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال امید گفت: از کادر فنی تیم ملی امید خواسته‌ایم گزارش رفتار باشگاه راه‌آهن را ارائه کند تا این گزارش را برای اتخاذ تصمیمات مناسب در اختیار فدراسیون قرار دهیم.

عباس علیپور در گفت‌وگو با فارس، در مورد مخالفت کادر فنی راه‌آهن با حضور سعید عزیزیان مربی تیم ملی امید در تمرینات این تیم عنوان کرد: از محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید خواستیم گزارش این اتفاق را به صورت کتبی بنویسد و به ما ارائه دهد تا با قرار دادن این گزارش در اختیار فدراسیون فوتبال تصمیم مناسب در برخورد با این رفتار گرفته شود.

وی افزود: شاید مهدی تارتار بتواند به برادر یا دوست خود اجازه حضور در تمرینات را ندهد اما نمی‌تواند مربی تیم ملی امید را به تمرین راه ندهد. ما در مقطع حساسی هستیم و تیم ملی امید فرصت زیادی ندارد. کسی نمی‌تواند به مربیان تیم امید اتهام جاسوسی بزند و مانع حضور آنها در تمرینات شود.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی امید در ادامه تصریح کرد: باید همه ما نگاه ملی داشته باشیم. تیم ملی امید دو ماه دیگر در مسابقات انتخابی المپیک به میدان می‌رود و ما اردوی امارات در دیدار دوستانه حساس مقابل استرالیا را در پیش داریم. اگر می‌خواهیم به المپیک صعود کنیم نباید چنین رفتارهایی انجام دهیم. باید حداقل خودمان از ایجاد حاشیه بپرهیزیم و فقط به فکر قوی‌تر شدن و ارائه عملکرد بهتر باشیم. به هر حال اتفاقی که روز گذشته رخ داده خوب نبوده است و به همین خاطر گزارش کتبی این برخورد را به فدراسیون می‌فرستیم تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.


 اخبار ورزشی  -  فارس 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------