آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

سرمربی استقلال پاسخ کری خوانی برانکو را داد



اخبار,اخبار ورزشی , پرویز مظلومی

سرمربی استقلال گفت: «متاسفانه در آن دربی 3 بر 2 اتفاقاتی افتاد که دست من نبود. قبلا چند باری سربسته چیزهایی از آن مسابقه گفته ام و بقیه اش با شما رسانه هاست.»

 پرویز مظلومی در آستانه دربی معتقد است که برای دربی کاملا آماده هستند. او خطاب به هواداران استقلال اظهار داشت: «شک نکنند همانطور که در گذشته برای دربی ها هجومی تیمم را به زمین فرستادم این بار هجومی کار می کنیم تا انشاءالله هوادران شاهد یک بازی کاملا هجومی باشند. چون برانکو هم به بازی هجومی علاقه دارد و مطمئنا بازی فردا قشنگ از آب در می آید.»

مظلومی درباره دربی هایی که برده گفت: «هواداران به خاطر این بردها همیشه به من محبت دارند. خوشحالم که خاطره شیرینی در ذهن شان باقی گذاشته ام. می شد بردهای بیشتری به دست بیاوریم ولی متاسفانه در آن دربی 3 بر 2 اتفاقاتی افتاد که دست من نبود. دوست ندارم درباره اش زیاد حرف بزنم چون قبلا چند باری سربسته چیزهایی از آن مسابقه گفته ام و بقیه اش با شما رسانه هاست. شما باید در این باره بیشتر تحقیق کنید.»

سرمربی استقلال درباره کری خوانی برانکو برای خودش تصریح کرد: «اشکالی ندارد. حمید استیلی هم یک زمانی همینطوری برای من کری خواند!» او اشاره دارد به مسابقه ای که استیلی برایش کری خواند و در پایان شکست خورد.

مظلومی ادامه داد: «4 بار برده ایم و این لقب روی ما مانده. این بار می خواهم به لطف خدا برد پنجم را هم به دست بیاورم و لقبم عوض شود!»

در این صورت مظلومی به رکورد جالبی می رسد و می تواند در تاریخ باشگاه استقلال جاودانه شود؛ یعنی 7 بار سرمربیگری 5 برد، یک مساوی و یک شکست.

 اخبار ورزشی  -  آخرین خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------