افشارزاده: اجازه نمی‌دهم هیچ بازیکنی به تیمم لطمه بزند/ فردا به حاشیه‌‌های کرار خاتمه می‌دهیم



اخبار,اخبارورزشی, باشگاه استقلال

سرپرست باشگاه استقلال گفت: اجازه نمی‌دهم هیچ بازیکنی برای تیمم بخواهد حاشیه درست کند و فردا هم در مورد کرار تصمیم قاطعی خواهیم گرفت.

 بهرام افشارزاده با حضور در برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: باید از حواشی این بازی دوری کنیم. هواداران این مسئله را باید در نظر بگیرند. خودم از کری خواندن و تضعیف تیم مقابل دوری کردم. به خاطر بزرگداشت روح هادی نوروزی امیدوارم بازی جوانمردانه‌ای را شاهد باشیم. ورزشگاه‌ها مسجد و عبادتگاه است و چرا باید از الفاظ رکیک استفاده کنیم؟!

وی در مورد حضورش در باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: زمانی که این پست را قبول کردم احساس کردم که وزارت ورزش به وجود من نیاز دارد مسائل را کاملا می‌دانستم. وضعیت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس بحرانی بود و هنوز هم این مسئله وجود دارد. خوشبختانه توانستیم فضای خوبی را به وجود بیاوریم. کار سنگینی بود اما وقتی توانایی این کار را داشتم. نه تنها پیشمان نیستم بلکه خیلی خوشحالم که این ارتباط را با هواداران و باشگاه استقلال دارم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد وضعیت کرار تاکید کرد: او از 10 بازی انجام شده فقط 3 بازی مفید برای ما کرده است. او یا در نجف بوده و یا طفره رفته است. به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ بازیکنی به تیم لطمه بزند.

وی در مورد اینکه آیا قراردادش پرداخت شده است گفت: قبل از همه به او پرداخت کردیم. مطرح کردن این موارد مظلوم‌نمایی است. تیمم بسیار منسجم است. اجازه نمی‌دهم بازیکنی به تیم لطمه بزند. از یک ورزشکار بعید است که این قدر حاشیه درست کند. فردا به این مسئله خاتمه خواهیم داد و تصمیم قاطعی خواهیم گرفت.

افشارزاده در مورد اینکه آیا موافق انتقال تیم‌ها است گفت: این کار قرضی است نه دلی. امیدوارم انتقال راه‌آهن هم در حد یک پیشنهاد باشد.

وی در مورد راه حلی برای برطرف کردن مشکلات مالی خاطرنشان کرد: بهترین راه همان خصوصی‌سازی است که سازمان خصوصی‌سازی انجام داد اما متاسفانه نهایی نشد. اگر مجلس مصوب کند و برنامه‌ریزی خاصی انجام دهد که بتوانیم دو تیم را به بخش خصوصی بدهیم. ما با مشکلات زیادی روبرو هستیم گرچه وزارت ورزش هم کمک‌هایی کرده است اما کافی نیست. گذراندن مسائل کار بسیار سختی است اما کوتاه نیامدیم و کار را پیش بردیم. امیدوارم برنامه‌ریزی خوبی شود که در سال‌های اینده دو تیم روی پای خود بایستند.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد راهکاری برای اداره دو تیم تصریح کرد: باید کارشناسان مشورت کنند و با برنامه‌ریزی کار را پیش ببرند اما با این مبالغ 20-30 میلیون که اندک هستند نمی‌توان کار را پیش برد. اگر تمامی امور به باشگاه‌ها واگذار شود خوب اداره می‌کنیم.

افشارزاده در مورد دربی 81 گفت: امیدوارم بازی خوبی شاهد باشیم و نقطه عطفی برای ورزش کشور باشد.


  اخبار ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------