تاج: استقلال و پرسپولیس برای دولت هم مهم است/ فضای دربی معنوی‌تر از بازی‌های گذشته است



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی تاج

رئیس سازمان لیگ گفت: فکر می‌کنم برای دولت هم وضعیت استقلال و پرسپولیس مهم است.

  مهدی تاج در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: وضعیت دو تیم خوب است و هم استقلال و هم پرسپولیس با برد به دربی رسیده‌اند. پیش از این شاهد بودیم که یکی از تیم‌ها و یا هر جفتشان شکست می‌خوردند اما هم اکنون وضعیت بهتری دارند.

وی در مورد حواشی احتمالی این بازی یادآور شد: فکر می‌کنم حاشیه خاصی نداشته باشیم مراسمی برای گرامیداشت حسین فهمیده، شهدای منا و همچنین هادی نوروزی داریم که در کنار این مسائل در ایام سوگواری اباعبدالله (ع) هم هستیم. فکر می‌کنم فضا از دربی‌های گذشته معنوی‌تر باشد و امیدوارم همه رعایت کنند و در فضایی خوب رقابت انجام شود.

رئیس سازمان لیگ در خصوص پیش‌‌بینی‌اش از نتیجه مسابقه تأکید کرد: هر چه بگویم حاشیه درست می‌شود اگر بگویم پرسپولیس به پیروزی برسد می‌گویند تاج پرسپولیسی است و اگر بگویم استقلال برنده شود به گونه‌ای دیگر مسائل را مطرح می‌کنند. واقعیت این است که اگر وضعیت این دو تیم خوب باشد ما تیم ملی خوبی هم خواهیم داشت.

تاج تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا وضعیت این دو تیم خوب شود و در آینده همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم این شرایط را فراهم کنیم. اگر باشگاه‌ها مطالباتی دارند این مطالبات پرداخت شود فکر می‌کنم برای دولت هم مهم باشد که این دو باشگاه وضعیت خوبی داشته باشند. هم اکنون اداره این دو باشگاه سخت شده است اما باید دست به دست هم دهیم تا این موارد برطرف شود.

وی در مورد فحاشی‌هایی که هواداران از صبح در ورزشگاه آغاز کرده‌اند، گفت: ما نمی‌توانیم به تماشاگران بگوییم که دست به سینه بنشینند به هر حال یکسری هواداران شعار شش‌تایی‌ها و برخی دیگر هم شعار چهارتایی‌ها را سر می‌دهند اگر این شعارها را هم نگویند که مدرسه می‌شود و باید کلاس درس برگزار کنیم و شما هم باید در این کلاس حاضر شوید تا این حد راضی باشید.

رئیس سازمان لیگ در مورد پیش‌بینی‌اش در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه گفت: هوای خوبی نیست به هر حال ما هم تلاش کردیم تا لحظات پایانی بلیت الکترونیکی بفروشیم باید مردم عادت کنند که این گونه بلیت تهیه کنند اما فکر می‌کنم جمعیت خوبی در ورزشگاه حاضر شود.

تاج با اشاره به حضور خبرنگاران در ورزشگاه خاطرنشان کرد: خوشحالم که خبرنگاران زودتر از همه در ورزشگاه حاضر شدند در حالی که هنوز تا آغاز بازی زمان زیادی است اما این موضوع نوید مسئله خوبی را می‌دهد و از تمامی خبرنگاران تشکر ویژه می‌کنم.


 اخبار ورزشی -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------