بهروان : باشگاه‌ها برنامه لیگ را مطالعه نکردند و حالا اعتراض می‌کنند/ باید دست از تضعیف تیم ملی برداشت



اخبار,اخبار ورزشی,فدراسیون فوتبال

رئیس کمیته مسابقات گفت: باشگاه‌ها در ابتدای فصل برنامه‌ای را که در اختیار آنها قرار داده بودیم را مطالعه نکردند و حالا اعتراض می‌کنند.

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص دربی 81 اظهار داشت: ما همه شرایط را آماده کرده‌ایم و امیدوارم تیم‌ها هم آماده باشند تا یک بازی خوب و تماشاگر پسند را شاهد باشیم. همه وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند و جا دارد که از همه مسئولین تشکر کنم.

وی در مورد اینکه طرفدار چه تیمی است، گفت: طرفدار هیچ کدام از تیم‌ها نیستم آنقدر استرس دارم که در بازی فقط به فکر برگزاری شرایط مطلوب هستم مهم این است که همه از برگزاری بازی لذت ببرند و بازی خوب تمام شود. من طرفدار تیم اجرایی خود اعم از عوامل و اعضای برگزارکننده مسابقه هستم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اعتراض باشگاه‌ها به تعطیلی مسابقات گفت: ما برنامه مسابقات را پیش از شروع لیگ به باشگاه‌ها ارسال کردیم اما فکر می‌کنم آنها حتی نگاه هم نکردند تا نظرشان را بدهند. حتی ما دو برنامه به باشگاه‌ها ارسال کردیم که فقط دو باشگاه به ما جواب دادند که همان برنامه دوم را اجرا کردیم. شاید برخی‌ها اصلاً مطالعه هم نکردند ما همیشه منتظر هستیم تا تمامی جوانب را در نظر بگیریم و برنامه‌هایی که برای لیگ تنظیم کرده‌ایم بر اساس برنامه تیم ملی بزرگسالان است.

بهروان در مورد اختلاف‌هایی که بین سرمربی تیم ملی و کمیته اخلاق به وجود آمده، گفت: این مسائل پذیرفته نیست بحث مناظره در هیأت رئیسه مطرح می‌شود اما همه باید همدل باشیم تا برنامه‌های تیم ملی اجرایی شود مخصوصاً در این روزهای حساس که تیم ملی بازی‌های مهمی دارد و نباید آن را تضعیف کرد و باید دست از این کارها برداشت.


  اخبار  ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------