طاهری: قبلاً قرارداد بسته‌اند، الان محکوم شده‌ایم/از برانکو راضی‌ام



اخبار,اخبارورزشی,علی‌اکبر طاهری

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه به خاطر قراردادهایی که از گذشته منعقد شده، الان محکوم به پرداخت پول‌هایی شده است.

علی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت این روزهای باشگاه پرسپولیس گفت که اعتقاد دارد قراردادهایی که مدیران قبلی باشگاه منعقد کرده‌اند کارشناسی نبوده و همین موضوع باعث می‌شود به لحاظ حقوقی باشگاه دچار مشکل شود.

طاهری البته تاکید کرد که با مدیریت درست، باشگاه را به سمت درآمدزایی برده است.

گفت‌وگوی ایسنا با طاهری را در زیر می‌خوانید:

از داربی هشتاد و یکم شروع کنیم. این دیدار با تساوی تمام شد. بازی را چطور دیدید؟
واقعیت این است که هواداران از یک فوتبال زیبا لذت بردند. من فکر می‌کنم پرسپولیس هم روز جمعه بازی تماشایی را به نمایش گذاشت و می‌توانست پیروز میدان باشد. برای ما مهم این است که بازیکنانمان و کادر فنی تیم برای موفقیت تا آخرین لحظه تلاش کردند و هرچه در توان داشتند گذاشتند.

پس از جذب اسپانسر وضعیت مالی تیمتان این روزها چطور است؟
راستش را بخواهید هنوز مشکلات مالی برطرفش نشده است زیرا ما معوقاتی داریم که مربوط به گذشته می‌شود اما مبالغ آن را باید الان پرداخت کنیم. ما هزینه‌هایی داریم که مربوط به فصل جاری می‌شود که آن را از طریق جذب اسپانسر و مدیریت تامین می‌کنیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد اما بخشی از هزینه‌های باشگاه مربوط به قراردادهایی می‌شود که در گذشته منعقد شده؛ حال درست یا غلط، افرادی به دادگاه‌های فیفا شکایت کرده و احکامی را هم گرفته‌اند و ما مجبوریم این هزینه‌ها را پرداخت کنیم.

یعنی شما باید هزینه‌های گذشته را پرداخت کنید؟
بله، شاید این‌گونه باشد. بعضی‌ها با امضاهای درست یا غلط می‌روند و احکامی را می‌گیرند و باشگاه را محکوم می‌کنند. برای اولین بار است که ما باشگاه را به سمت درآمدزایی برده‌ایم و با تبلیغاتی که انجام داده‌ایم توانسته‌ایم درآمدی را به باشگاه بیاوریم ولی این درآمد کفاف هزینه‌هایی را که از گذشته به باشگاه تحمیل شده است نمی‌دهد، اما ما سعی می‌کنیم با یک مدیریت درست و هوشمندانه باشگاه را اداره کنیم و لطمه‌ای به عملکرد تیم وارد نشود اما همان طور که گفتم با درآمدی که داریم نمی‌توانیم بدهی‌های گذشته را پرداخت کنیم. در گذشته مدیران قبلی قراردادهایی بسته‌اند و افرادی بابت این قراردادها شکایت کرده‌اند اما در همان گذشته وکلای خوبی برای دفاع از حق و حقوق باشگاه استخدام نشده و به همین دلیل ما محکوم به پرداخت مبالغی شده‌ایم.

در هفته‌های ابتدایی فصل تیمتان بنا به دلایلی نتایج مطلوبی نمی‌گرفت و هرچه از فصل می‌گذشت زمزمه‌های برکناری برانکو به گوش می‌رسید اما نتایج هفته‌های اخیر نشان می‌دهد که برانکو عملکرد خوبی در این داشته و شرایط را بهبود بخشیده است؛ نظرتان چیست؟

من هم با شما موافقم. ما از عملکرد برانکو رضایت داریم. گاهی اوقات که تیم نتیجه نمی‌گیرد در فضاهای مجازی به شایعات اخراج برانکو دامن می‌زنند اما ما با تمام قوا از برانکو و کادر فنی تیم حمایت می‌کنیم زیرا می‌دانیم تیممان شرایط خوبی دارد و خوب بازی می‌کند. ما به خاطر اتفاقاتی که در ابتدای فصل رخ نتوانستیم نتیجه بگیریم اما همان‌طور که می‌ بینید الان علاوه بر بازی خوب نتیجه هم می‌گیریم. ان‌شاءالله تیم برابر ذوب آهن خوب بازی کند و به جمع 8 تیم برتر راه پیدا کنیم.

بعد از درگذشت هادی نوروزی خیلی‌ها به دنبال وصول مطالباتش از باشگاه بودند. آیا باشگاه کاری برای پرداخت مطالبات نوروزی انجام داده است؟
واقعیت این است که ما باید اول اجازه دهیم کارهای قانونی در این رابطه انجام شود و بعد به پرداخت مطالبات بپردازیم. مطمئناً بعد از اینکه خانواده مرحوم نوروزی کارهای قانونی را انجام داده‌اند، ما مطالبات را به نماینده قانونی هادی نوروزی پرداخت خواهیم کرد. همین امروز هم به مدیر اداری باشگاه دستور داده‌ام که هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشگاه مراسم چهلم را انجام دهد تا بتوانیم مراسمی باشکوه برای کاپیتان فقید تیم‌مان بگیریم.

  اخبار  ورزشی -  ایسنا  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------