رونالدو: من از مسی بازیکن بهتری هستم



اخبار,اخبارورزشی,کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید مدعی شد که او از مسی بازیکن بهتری است.

  رقابت بین مسی و رونالدو در سال‌های اخیر همواره در اوج حساسیت بوده و این دو بازیکن، 7 توپ طلای اخیر را به دست آورده اند. حال رونالدو مدعی شد که خودش را از مسی بازیکن بهتری می‌داند.

او گفت:" مقایسه با مسی من را اذیت نمی‌کند. اگر به 8 سال اخیر من نگاه کنید، همیشه بهترین بوده ام. یک بازیکن دیگر را نام ببرید که اینگونه باشد. اختلاف بین نفر اول و دوم در جزئیات است، مثل اینکه جام برده اید یا نه. احتمالا برای شما (خبرنگاران)، مسی بهترین است ولی در ذهنم، من بهترین بازیکن جهان هستم. هر روز احساس درد دارم، ولی شاید بازیکنان دیگر چیز دیگری بگویند. بعضی می‌توانند آن را تحمل کنند و بعضی نه.اگر سخت تمرین کنید، هر هفته بازی کنید، گاهی دو بار در هفته. شما هم این درد را حس خواهید کرد. بدنتان هیچگاه به آن عادت نخواهد کرد.

دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نمی‌کنم. وقتی 22 ساله بودم، بعد از بازی ها تا ساعت 3 شب بیرون در حال شام خوردن بودم. حالا جلوی این موضوع را می‌گیرم، به خانه می‌روم ، ریکاوری می‌کنم و روز بعد را آغاز می‌کنم. این جزئیات کوچک، اختلافات بزرگی در پایان فصل رقم می‌زند. زندگی من فوتبال است. از همه چیز بیشتر آن را دوست دارم ولی طرفدار پر و پا قرص تماشای فوتبال از تلویزیون نیستم.بازی‌‌های مهم را در خانه می‌بینم ولی در مجموع ترجیح می‌دهم کار دیگری انجام دهم. آدم گوشه گیری نیستم ولی از وقتی به دنیا آمدم، پدرم هم به همین شکل بود.درست است که در فوتبال و خارج آن دوستانی دارم ولی در مجموع، چهار یا پنج دوست واقعی دارم."

 اخبار  ورزشی  -  ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------