آتیلا: توهین آن مجری به مظلومی خیلی زشت بود/یکی روی نیمکت استقلال بود که دوست نداشتم کنارش بنشینم



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران

 پسر اسطوره فقید استقلال ، این قدر دلخور است که تصمیم گرفته دور از ایران باشد. او آلانیا را برای ادامه زندگی خانواده اش انتخاب کرده و البته جانان ، نوه پسری ناصرخان را با خود از ایران برده است.

  کارش فعلا فعالیت در حوزه مسکن است تا شاید در آینده مدره فوتبال ناصر حجازی را زیر پتر حمایتی باشگاه آلانیا که تیمی لیگ یکی در فوتبال ترکیه است تاسیس کند. با او به بهانه دربی هم کلام شدیم . حرف های شنیدنی اش درباره رفتن از ایران ، نماندن در استقلال و ناپاکی فوتبال ایران و ماجراهای دربی را از دست ندهید.

*دربی چطور بود؟
مثل همیشه همه توقعی نداشتند که بازی خیلی خوبی را ببینند، ولی خدا را شکر بازی خیلی جذابی بود و فکر می کنم یکی از دربی های جذابی بود که من خودم به شخصه در این چند ساله دیدم و خیلی لذت بردم، به خاطر این که هیجان انگیز بود. بگذریم از این که نیمه دوم، بازی یک جورهایی یک طرفه شده بود ولی نیمه اول را باید به استقلال بدهیم، مخصوصا اوایل بازی تا زمانی که گل را به ثمر رساندند و بعد یک مقدار متعادل شد. بعد از گل استقلال دلیلش را نمی دانم، ولی تیم کاملا عقب رفت و پرسپولیس این فضا را پیدا کرد که گل مساوی را بزند و بازی را در اختیار بگیرد.


*تو 5دربی کنار پرویز مظلومی بودی و او را خوب می شناسی و می دانی که در دربی خیلی شجاع است، ولی این دربی به نظر می رسید خودش نبود و خواست مثل مربی های دیگر باشد.
من هم تعجب کردم به هر حال ما چند دربی در کنار هم بودیم و هیچ موقع آقای مظلومی به فکر دفاع نبوده، کما اینکه آن بازی هم که دو هیچ جلو بودیم شانس با ما یار نبود و یک اتفاقات عجیب غریبی رخ داد، ولی ایشان خیلی شجاع بود. نمی دانم این بازی چه اتفاقاتی افتاد که از دقیقه 55-60 کلا استقلال در لاک دفاعی بود و برای من خیلی واضح بود که این بازی مساوی می شود.

 

حالا به دقیقه ای که گل زدند کاری ندارم و امکانش بود که زودتر این گل را بزنند، ولی خب روند بازی جوری بود که من تقریبا مطمئن بودم که اگر پرسپولیس می توانست در دقیقه 69-70 گل تساوی را بزند چه بسا با این روند بازی شاید می توانست گل دوم را هم بزند. نمی دانم تفکراتشان چه بود ولی به عقیده من قشنگ تر این بود که ده دقیقه یک ربع آخر بازی یک سری تعویض ها انجام می شد. البته ما چون نبودیم هیچ اظهارنظری هم نمی توانیم بکنیم، ولی با کسانی که در این مدت در ارتباط بودم و سایت های خبری و ... هم همین نظر را داشتند که چطور این اتفاق افتاده.


*درست است که مظلومی مربی محتاطی است ولی در دربی های قبل مظلومی خیلی نترس بود.

این را قبول دارم که پرویز مظلومی آدم محتاطی هست، ولی در دربی ها احتیاط را کنار می گذارد. من در تیم های مختلف که با او بودم این مساله را کاملا درک کردم ولی نمی دانم در این بازی چه اتفاقی افتاد، حالا مشورتی یا حرفی بوده نمی دانم، تعویض یعقوب کریمی در آن دقیقه از بازی نمی گویم اشتباه یا درست بود، اما می توانست دیرتر انجام بگیرد.


*یعقوب را از دقیقه ده می شد تعویض کرد خیلی بد بود.
در کل آوردن بازیکن دفاعی در آن زمان به پرسپولیس فهماند که باید حمله کند. ما آنجا نبودیم و از دور نمی توان گفت لنگش کن و نمی توانیم ایراد بگیریم شاید هر کس در آن شرایط بود این تصمیم را می گرفت یا شاید اگر پرسپولیس هم آن گل را می زد همین می شد.


*نکته دیگر راجع به ویدئویی که از علی ضیا منتشر شد.
من ایشان را اصلا نمی شناسم؛ نه این که بخواهم کلاس بگذارم، نه اسمش را شنیده بودم و نه او را دیده بودم. در این چند روز فقط از او می شنوم. واقعا کار زشتی بود و واقعا نمی دانم چطور بگویم، به هر حال قشنگی این دو تیم همیشه این بوده که حریف هم بودند و با هم کری داشتند، ولی این که کسی در این حد بخواهد به کسی بی احترامی کند، واقعا نمی دانم نشان دهنده فرهنگ آدم است. من خیلی ناراحت شدم و فرقی هم نمی کند مثلا اگر راجع به علی دایی یا علی کریمی هم کسی چنین کاری می کرد، من باز هم همین حرف را می زدم و فرقی برای من نداشت. ولی کار خیلی زشتی را این آدم انجام داد کسی که مجری تلویزیون است و در رسانه ای حضور دارد این کار از او بعید است.


*الان دقیقا آنجا چه می کنی؟ اول فصل برخورد خوبی هم با تو نشد و به کل از فوتبال رفتی .
نه هیچ برخورد بدی با من نشده. بعضی ها شاید برداشت های اشتباهی از بعضی رفتارها دارند، اما نه کسی با من برخورد بدی کرد و نه کسی حرفی به من زد، من دو سه مرتبه به باشگاه استقلال آمدم آقای مظلومی را دیدم و خیلی جو خوبی بود و با هم صحبت کردیم. ولی من به شخصه یک چیزهایی در باشگاه دیدم که محیط کار را سالم ندیدم. فقط هم دلیلش همین بود من کسی را ندیدم که بخواهد به من بگوید بیا یا نیا، بعضی ها گفتند در تمرین استقلال سه نفر آمدند گفتند آتیلا نیاید، در نتیجه آتیلا نیامده! مگر می شود آدم به حرف سه نفر بگوید من نمی آیم؟ من در کل گفتم محیط محیط جالبی برایم نیست، حالا چه محیط کادر را بخواهیم در نظر بگیریم، چه محیط اطراف تیم، چه داخل باشگاه. البته اینکه فوتبال ایران خیلی ناسالم است و یکی مثل آتیلا که هیچی ، برای سعید رمضانی هم فضای کار نیست. با یک باخت سعید را قربانی کردند و یک نفر دیگر را آوردند ، مربی جدید چند امتیاز از 3 بازی متوالی گرفته؟ این حقیقت فوتبال ماست. برای ما هیچ جایی ندارد .


*یعنی روی نیمکت کسانی بودند که دوست نداشتی با آنها کار کنی؟
به هر حال می شود گفت کسانی بودند که من دوست نداشتم در کنارشان حضور داشته باشم اما شما پیدا کنید پرتقال فروش را!


*همه می گفتند محمد نوازی پسر حجازی است با این مساله که مشکل نداشتید؟ یعنی به خاطر محمد که از نیمکت استقلال نگذشتی؟ چون غیر از کادرقبلی که همه دوستانت هستند ، فقط دو نفر به تیم اضافه شدند!


محمد دوست صمیمی من است من در زندگیم هیچ مشکلی با کسی نداشتم.

 اخبار  ورزشی  -  خبرانلاین   

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------