تماس یک مربی مطرح برای حضور در سپاهان/ نویدکیا فقط یک بازی مسوول فنی تیم است



اخبار,اخبارورزشی,سرمربی سپاهان

قائم مقام باشگاه سپاهان می‌گوید نه آنها و نه نمایندگانشان با هیچ فرد خاصی برای سرمربیگری سپاهان گفت‌وگو یا مذاکره‌ای نداشته‌اند.

مسعود تابش در گفت‌وگو با  ایسنا ، درباره اظهار نظرهای مختلف و بعضا متناقض اعضای هیات مدیره سپاهان در مورد انتخاب سرمربی آینده این تیم، اظها‌ر کرد: عجله‌ای برای انتخاب سرمربی نداریم. می‌خواهیم این کار را در آرامش انجام دهیم تا انتخاب درستی داشته باشیم. بر روی نام هیچ فرد خاصی تمرکز نکرده‌ایم و گزینه‌های متعددی در دست بررسی است.

قائم مقام باشگاه سپاهان درباره این که گفته می‌شود نمایندگان این باشگاه با چند گزینه خارجی مذاکراتی داشته‌اند گفت: با هیچ فرد خاصی مذاکره نکرده‌ایم. هنوز بررسی‌های ما به پایان نرسیده و به هیچ نماینده‌ای هم نگفته‌ایم با مربی صحبت کند. تمامی اعضای هیات مدیره با باقریان هماهنگ هستند و نظر او نظر هیات مدیره است.

او در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب محرم نویدکیا از سوی هیات مدیره بوده است، ا‌ضافه‌ کرد‌: محرم فقط در بازی با راه‌آهن به ما کمک می‌کند. او هنوز می‌تواند برای ما بازی کند و به او نیاز داریم. قرار است او در این بازی به مربیان دیگر کمک کند تا نتیجه‌ لازم را کسب کنیم. محرم یکی از بازیکنان کلیدی تیم‌مان است و مجید بصیرت و قاسم زاغی نژاد به او کمک می‌کند.

تابش در پایان اظها‌ر کرد: باز هم می‌گویم با کسی مذاکره‌ای نداشته‌ایم. از سوی مربیان مختلف برای هدایت سپاهان اعلام آمادگی شده اما ما تصمیمی نگرفته‌ایم. حتی روز گذشته یک مربی کارنامه‌دار و صاحب نام با من تماس گرفت و اعلام آمادگی کرد که می‌تواند به سپاهان کمک کند. به او گفتم نام او را هم در لیستمان قرار می‌دهیم و دو، سه روز به ما زمان دهد تا تصمیم لازم را بگیریم.

 

 اخبار ورزشی - ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------