طاهری: ناپاک‌ترین روزهای داوری ایران رقم خورده / شنبه به دیدار وزیر می‌روم



اخبار,اخبارورزشی,وزارت ورزش

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: رئیس سازمان لیگ تاکید کرد که پرسپولیس در این فصل مظلوم واقع شده است و این ماجرا باید به دقت پیگیری شود.

علی اکبر طاهری که با برنامه رادیو جوان، و اما ورزش  گفت‌و‌گو می‌کرد،درباره اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در جام حذفی اظهار داشت:کاری که با ما کردند می‌توانم بگویم ناپاک ترین داوری را رقم زدند.به قول محمود خوردبین سر پرسپولیس را در روز روشن بریدند.آقایان کارشناس داوری لازم نیست که به خودشان زحمت بدهند و کارشناسی کنند چون این اتفاقات کارشناسی هم نمی خواهد.ناپاک‌ترین روزهای فوتبال ایران در بحث داوری رقم خورده است.

وی درباره اینکه گفته بود حرف‌های زیادی درباره کفاشیان و عنایت قصد دارد بزند گفت:العاقل به الاشاره.چون می‌خواهند وزارت ورزش را بزنند این تیم را می زنند.کفاشیان یا می‌داند در زیر مجموعه داوری‌اش چه خبر است یا نمی داند.اگر می داند که وای بر ما و در غیر این صورت دیگر نباید آنجا بنشیند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: ساده انگاری نباید کرد.یعنی می توان گفت که کمیته داوران نمی‌داند در زمین مسابقه چه بر سر تیم محبوب پرسپولیس آورده‌اند؟دپارتمان داوری نمی داند؟این حرف ها را نباید زد.همه خبر دارند که با پرسپولیس چه کردند.متاسفانه گندش را در آورده‌اند و بهتر است از همین الان بیایند بگویند قهرمان چه تیمی است.چرا اشتباهات اینچنینی در مسابقات دیگر رخ نمی دهد؟چرا فقط با پرسپولیس اینگونه غیرعادلانه برخورد می شود؟

وی ادامه داد: ظهر امروز با رئیس سازمان لیگ حرف زدم.تاج هم مثل من ناراحت بود و گفت که پرسپولیس و هوادارانش حق دارند اعتراض جدی کنند.او تاکید که پرسپولیس در این فصل مظلوم واقع شده است و این ماجرا باید به دقت پیگیری شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه شایعه شده که این باشگاه تهدید به کناره گیری از لیگ برتر کرده است و او در این باره چه راهکاری دارد گفت:شنبه به دیدار وزیر ورزش و جوانان خواهم رفت.بهتر است در این شرایط ما به کنار برویم.هوادار تا چه زمانی باید آرام باشد؟این ها می‌خواهند اغراض شخصی شان را در کار دخیل کنند و در این شرایط بهتر است من بروم تا پرسپولیس بیش از این آسیب نبیند.

طاهری درباره اینکه تیم استقلال هم زیر مجموعه وزارت ورزش است اما در داوری ها دچار مشکل نشده است گفت:اطمینان داشته باشید نوبت استقلال هم می شود.این ها به هیچ کسی رحم نمی کنند.آدمی که با آبروی قضاوت و داوری بازی کند به هیچ اصولی پایبند نیست.


  اخبار ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------