آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

باشگاه پرسپولیس جواب مهدی رحمتی را داد؟



قطعا ما به مشکلات خانواده هادی عزیز رسیدگی می‌کنم اما ای کاش هر کسی در جایگاه خودش حرف بزند تا کدورتی هم پیش نیاید. اینکه کسی درباره باشگاه دیگری حرف بزند رفتارحرفه‌ای نیست.

روز گذشته مهدی رحمتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از مسئولان باشگاه پرسپولیس انتقاد کرد که به وعده‌های شان درباره مرحوم نوروزی عمل نکرده‌اند. همین موضوع واکنش باشگاه پرسپولیس را در پی داشت.

اخبار,اخبارورزشی,مهدی رحمتی

 

  علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از همه اهالی فوتبال می‌خواهم که به یکدیگر احترام بگذارند. کسی علیه عضو خانواده‌اش کاری نمی کند و چطور ممکن است ما حق و حقوق هادی نوروزی را ندهیم؟ این یک مسئله قانونی است که باید روند آن طی شود و قطعا ما به مشکلات خانواده هادی عزیز رسیدگی می‌کنم اما ای کاش هر کسی در جایگاه خودش حرف بزند تا کدورتی هم پیش نیاید.

 

امیدوارم هر کسی در حوزه خودش صحبت کند و هم بدانند باشگاه پرسپولیس بیشتر از هر کس دیگری به فکر بازیکن خودش است. در همین مدت هم خیلی اتفاق‌ها افتاده که شاید صلاح نباشد کسی از آنها مطلع شود و اینکه کسی درباره باشگاه دیگری حرف بزند رفتارحرفه‌ای نیست.


اخبار ورزشی  -  تابناک 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------