گودرزی: شکایتی برای داوری‌ها دریافت نکرده‌ایم



اخبار,اخبار ورزشی,محمود گودرزی

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید ورود به بحث داوری‌ها وظیفه ذاتی فدراسیون است و امیدوار است به این موضوع رسیدگی شود تا دیگر شاهد بی‌عدالتی نباشیم.

محمود گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اتفاقات داوری در بازی پرسپولیس و اینکه طاهری مدیرعامل پرسپولیس خواستار رسیدگی به وضعیت داوری شده است، بیان کرد: شکایتی به صورت رسمی دریافت نکردیم و به محض دریافت، آن را به بخش‌های تصمیم‌گیری و ناظر منعکس می‌کنیم تا دخالت کنند. البته این موضوع جزو وظایف ذاتی فدراسیون است که در چنین مسائلی حضور پیدا کند و امیدواریم در این مورد تصمیم جدی گرفته شود تا دیگر شاهد بی‌عدالتی نباشیم.

وی درباره شکایت اهالی شطرنج به دیوان عدالت اداری برای باطل شدن انتخابات این فدراسیون، گفت: انتخابات بر اساس اساسنامه قبلی انجام گرفته شد و آنها نتیجه‌ای نخواهند گرفت زیرا آیین‌نامه جدید مطلقا عملیاتی نشد. البته من از رای دیوان عدالت اداری اطلاعی ندارم و اگر رای هم صادر کرده درست نیست چون هیچ چیزی قانونی نشده است.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که در نهایت وضعیت استعفای شجاعی از خزانه‌داری کمیته ملی المپیک به کجا رسید؟ تصریح کرد: مدتی بود که به او اعلام کرده بودیم که دوشغله است و باید سریعا تعیین تکلیف شود اما او خیلی علاقه‌مند نبود و باید از یک جایی استعفا می‌داد که در نهایت این کار را انجام داد. حالا اگر استعفای او پذیرفته شود او تا سررسید مدت قانونی ریاستش به صورت قانونی رییس فدراسیون تیروکمان است اما اگر همچنان دوشغله باقی بماند برگزاری انتخابات به قوت خود باقی است.

گودرزی درباره نشست شورای فرهنگی با رییس‌جمهور برای نامگذاری یک روز به نام روز کشتی، گفت: حدود هزار درخواست آمده است. با توجه به اینکه ما 365 روز داریم بنابراین کار خیلی مشکلی است زیرا تمام این هزار درخواست در نوبت هستند و هیچ چاره‌ای وجود ندارد مگر اینکه به 365 روز سال هزار روز دیگر اضافه شود. ما هفته تربیت بدنی را داریم که می‌توانیم یک روز از آن را به عنوان روز کشتی پهلوانی یا ورزش پهلوانی نامگذاری کنیم که البته 17 شوال نیز به همین نام وجود دارد.

وی درباره نقش رسانه‌ها در کمک به رسیدن به ورزش پاک، تصریح کرد: با انعکاس آنچه که عملکرد ما در رابطه با شفاف‌سازی، پاکسازی محیط ورزش از آلودگی‌های مختلف نظیر مالی، دوپینگ، صغر سن و نارسایی‌هایی که در موضوعات فرهنگی و اخلاقی وجود دارد رسانه‌ها می‌توانند به ما کمک کنند و هر جا که احساس می‌کنند عملکرد ما صحیح است آن را منعکس کنند و هر جا که صحیح نیست ما را نقد کنند. در واقع آنها می‌توانند به پاک کردن محیط کمک کنند. اخیرا در رابطه با داوری‌ها تا مسائل و مشکلات لیگ کارهایی را انجام دادیم اما کافی نیست و باید بیشتر ورود پیدا کنیم. در این میان رسالت رسانه هم نقد منصفانه است تا با باز کردن مطالبی مدیران را راهنمایی کنند.

 اخبار  ورزشی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------