آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

آذری: برانکو از دیر رسیدن پرسپولیس به اصفهان ناراحت بود/من هم جای طاهری بودم پیش وزیر می‌رفتم



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: سرمربی پرسپولیس از دیر رسیدن تیمش به اظفهان گلایه‌مند و ناراحت بود.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اشتباه داوری که در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن رخ داد، گفت: من چه تیمم ببرد و چه بازنده شود هیچ گاه به داوران بی‌احترامی نکرده‌ام. در مورد این مسئله هم نمی‌خواهم اظهارنظر خاصی داشته باشم. به نظرم اگر دروازه‌بان پرسپولیس اخراج نمی‌شد مسابقه قشنگ‌تر می‌شد. از تکرار و بیان این مسائل هم خسته شده‌ام. تیم ذوب‌آهن فوتبال بازی کرد و پیروز شد. این برد را به هواداران و پرسنل زحمت‌کش ذوب‌آهن و کارکنان باشگاه تقدیم می‌‌کنم.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن تیمی است که با برنامه کار می‌کند و قبل از 10 نفره شدن پرسپولیس هم بر بازی مسلط بودیم. ما نیازی به مسائل موهومی که این روزها مطرح می‌شود نداریم. ذوب‌آهن همواره برای حریفانش احترام قائل بوده چه پرسپولیس چه استقلال چه تراکتورسازی و نفت و سایر تیم‌ها که هوادار کمتری دارند هم احترام قائل هستیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به شرایط تیمش قبل از بازی با پرسپولیس گفت: آنهایی که منصفانه در فوتبال کشور قلم می‌زنند شرایط را می‌دانند ما باشگاهی هستیم که با برنامه جلو می‌رویم. در تبریز 4 بر 1 از تراکتورسازی عقب افتادیم. با این حال نظم تیمی‌مان را از دست ندادیم و بازی با نتیجه مساوی 4 بر 4 به پایان رسید. به شهادت همین کارشناسان هم که در مورد بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن صحبت کردند دو پنالتی در بازی ما تراکتورسازی دیده نشد اما ما کسی را متهم نکردیم. به این مسائل هم ورود نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه طاهری سرپرست باشگاه نزد وزیر ورزش رفته و در مورد این بازی و همچنین اشتباهات داوری به او گلایه کرده و آیا ورود وزیر ورزش به یک مسابقه فوتبال منطقی است، گفت: من نقطه‌نظری در این مورد ندارم اما از نظر بحث‌های مدیریتی این مسئله مشکلی ندارد. من هم شاید اگر جای طاهری بودم همین کار را می‌کردیم و به مدیران بالادستی‌ام گزارش می‌دادم و از آنها تقاضای کمک می‌کردم. وقتی به زعم خودم مشکلی پیش آمده باشد. این مسائل در اصول مدیریت هست اما واقعیت آن است که ذوب‌آهن هم از اشتباهات داوری ضربه خورده است.

آذری تصریح کرد: ما در بازی با گسترش فولاد، تراکتورسازی و راه‌آهن پنالتی‌هایمان را نگرفتند اما همچنان مثل 8 سال پیش معتقدم هر پنالتی گل نمی‌شود و به داور اعتراض نکردیم. دقیقا مثل همین صحنه بازی با پرسپولیس در بازی با سپاهان اتفاق افتاد و رحمان احمدی به خاطر خطا روی کاوه رضایی اخراج شد اما در آنجا این همه جار و جنجال به خاطر اخراج دروازه‌بان سپاهان به وجود نیامد.

وی افزود: ما می‌دانستیم سه بازی سخت و فشرده در پیش داریم. اول باید در تبریز به مصاف تراکتورسازی می‌رفتیم. با توجه به سردی هوا در تبریز سه روز زودتر به این شهر رفتیم تا بازیکنانمان با شرایط آب و هوایی شهر تبریز آشنا شوند. با پرواز چارتر از تبریز به اصفهان برگشتیم زیرا می‌دانستیم با راه‌آهن بازی کنیم و پس از آن هم بازی سختی با پرسپولیس داریم اما پرسپولیس که ساعت 14 و 30 دقیقه روز چهارشنبه بازی داشت ساعت 8 و 30 سه‌شنبه برای پرواز به اصفهان بلیت گرفت. پرواز دو ساعت تاخیر خورد و تیم با تاخیر به اصفهان رسید. تا تیم در هتل استقرار پیدا کند و بازیکنان شام بخورند و بخواهند استراحت کنند ساعت یک نصف شب شد. سرمربی پرسپولیس از این شرایط و رسیدن دیر تیم به اصفهان گلایه‌مند و معترض بود.

آذری تصریح کرد: متخصصین فوتبال متوجه صحبت‌های من می‌شود اما بهتر است عامه فوتبال دوستان هم به این مسائل بیشتر توجه کنند. اینکه بازیکن پرسپولیس که سه روز قبل هم در دربی بازی داشته با شرایط دشوار به اصفهان می‌رسد و یک نصف شب می‌خوابد قطعا با تیم دیگر فرق می‌کند. من نمی‌خواهم بگویم ما خیلی خوب کار کرده‌ایم بلکه می‌گویم موفقیت یک تیم فقط به سوت اشتباه داور ربط پیدا نمی‌کند. خیلی از مسائل باید وجود داشته باشد و برای رسیدن به موفقیت باید برنامه‌ریزی مشخصی داشت.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن به فوتبال کشور خدمت می‌کند و نیرو معرفی می‌کند. بازیکن 17 ساله را به میدان فرستادیم. در نیم‌فصل دوم هم یکی دو بازیکن دیگر به فوتبال ایران معرفی خواهیم کرد. نباید زحمات یک باشگاه را با سوت اشتباه یک داور که هیچ ارتباطی هم به ما نداشته زیر سوال برد.


  اخبار ورزشی  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------