تنهایی «لیلا» و وعده‌ای که عملی نشد



وعده‌ای که رئیس فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری هفته گذشته خود عنوان کرد، هنوز عملی نشده است.

  مجید کیهانی روز شنبه، 18 مهر رسماً روی صندلی ریاست فدراسیون دوومیدانی نشست و پس از برگزاری مراسم معارفه، مسئولیتی را که در اختیار حسن طباطبایی بود در اختیار گرفت.

اخبار,اخبار ورزشی, بانوی پرتابگر المپیکی ایران

 

کیهانی پس از مراسم معارفه اعلام کرد: اولویت اصلی ما بازی‌های المپیک 2016 خواهد بود. هر چند که زمان گذشته اما خیلی سریع شروع به بررسی می‌کنیم تا موضوع ملی‌پوشان را در یک بازه زمانی 20 تا 30 روزه ببندیم.

از زمان معارفه کیهانی در محل فدراسیون دوومیدانی 29 روز گذشته و این در حالی است که هنوز برنامه همه ورزشکاران المپیکی به آنها ابلاغ نشده است.

با وجود آنکه برنامه‌های احسان حدادی، رضا قاسمی و حسن تفتیان به عنوان سه ورزشکار المپیکی ایران به تایید فدراسیون رسیده و این ورزشکاران نیز کار خود را با حضور در اردوی جزیره کیش آغاز کرده‌اند اما هنوز خبری از تایید برنامه لیلا رجبی، بانوی پرتابگر المپیکی ایران نیست.

کیهانی روز دوشنبه هفته گذشته (11 آبان) در نشست خبری خود که در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، درباره لیلا رجبی گفت: برنامه لیلا رجبی در حال بررسی است و امروز نهایی و ابلاغ می‌شود.

رئیس فدراسیون در حالی این صحبت را مطرح کرد که یک هفته از آن زمان گذشته و البته خبری از ابلاغ برنامه به رجبی نشده است و این ورزشکار در خانه حضور دارد و بلاتکلیف است.

رجبی سه هفته قبل برنامه‌اش را به فدراسیون ارائه کرد و از آن زمان تاکنون در انتظار تایید آن است. تنها کمتر از 9 ماه تا زمان المپیک باقی مانده و هر روز که می‌گذرد، بدون شک شرایط کسب آمادگی برای ورزشکاران سخت‌تر می‌شود. این در حالی است که رجبی پیش از حضور در المپیک 2016 ریو باید در مسابقات داخل سالن آسیا که قرار است تا 3 ماه دیگر برگزار شود، شرکت کند. این ورزشکار بلاروسی‌الاصل در سال‌های 2010 و 2012 توانسته به ترتیب مدال‌های طلا و نقره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا ره به دست بیاورد.


  اخبارورزشی -  تسنیم 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------