شاهکار آقای خاص؛ قهرمان فصل پیش به سقوط نزدیک شد / این جای برای نفس کشیدن هوا کم است!



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ قهرمانان اروپا

 « چلسی، خوزه مورینیو، شکست » ساختن جمله با این کلمات این روز ها چقدر عادی شده است.

  استوک سیتی 1 - صفر چلسی. این فصل عادت شده است که از این دست نتیجه ها مدام روبروی اسم چلسی بیاید. آبی های لندن هفته دوازدهم لیگ جزیره را هم با باخت پشت سر گذاشتند تا حالا نه تنها از قهرمانی دور تر و دور تر شوند بلکه به سقوط نزدیک شده اند. درست است.

 

چشمتان اشتباه نمی بیند. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس این فصل افتضاح به بار آورده است. چلسی در شرایطی به استوک باخت که خوزه مورینیو را روی نیمکت نمی دید. حالا دیگر ثابت شد بود و نبود او هم فرقی ندارد. چلسی و بردن که فصل پیش از دوست های صمیمی همدیگر بودند حالا انگار همدیگر را نمی شناسند. رابطه بین چلسی و بردن انقدر سرد شده است که این تیم از 12 بازی خودش فقط موفق به 3 پیروزی شده است. این عملکرد ضعیف چلسی پیش از فصل هم قابل پیش بینی بود. درست وقتی که شاگردان آقای خاص در بازی های دوستانه خود به بردی نرسیدند و سریال باخت های خود را شروع شده دیدند. اگر حاشیه ها را هم کنار بگذاریم، مشکل تیم مورینیو این فصل اساسی تر است. حاشیه هایی از قبیل اخراج پزشک چلسی که بعد از آن به طرز عجیبی افت محسوسی در کار تیم حاصل شد.

 

مورینیو که قبلا فقط یک گل می زد و با دفاع سعی در حفظ اندوخته خود داشت، حالا در زدن همان گل برای شروع دفاع هم مشکل دارد. این یعنی قاجعه. یعنی همان مشکل اصلی که گریبان گیر آقای خاص شده است. آقای خاصی که هر چه می گذرد بیشتر معمولی می شود در اذهان ناکار آمد تر. اگر چه طرفداران چلسی هنوز بنر های منقش به عکس او را در استمفورد بریج نصب می کنند و به حمایت از او می پردازند. اما مثل یک حساب و کتاب ساده می توان فهمید که این حمایت ها خیلی هم از ته دل نیست.

 

مطمئنا نتایج بسیار ضعیف مدافع عنوان قهرمانی در این فصل کاسه صبر هواداران را هم لبریز کرده است. ولی آن ها هنوز به واسطه همان عشق به تیم احساس وظیفه در حمایت از تیمشان همچنان صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته اند.

این باخت خوزه مورینیو را یک قدم دیگر به اخراج نزدیک کرد. وضعیت چلسی در لیگ جزیره که اصلا قابل دفاع نیست و روز به روز هم در حال بد تر شدن است.

 

ولی از سوی دیگر این تیم در لیگ قهرمانان اروپا با گذشت 4 پشت سر پورتو 10 امتیازی با 7 امتیاز بالا تر از دینامو کیف 5 امتیازی است. شاید 2 بازی باقی مانده در اروپا تنها فرصت رومان آبراموویچ، مالک متمول چلسی به آقای خاص باشد. هر چقدر هم که خوزه مورینیو اخراج شدنش از سوی مسئولان باشگاه را کاری احمقانه بداند، این آبراموویچ است که تصمیم می گیرد او باشد یا نه؟ چیزی که مشخص است این است که آقای خاص فوتبال لب پرتگاه قرار گرفته است. پرتگاهی که یا باعث افتادن او می شود یا اینکه ... . این جای خالی فقط در یک صورت به شکل دیگری پر می شود. آن هم این است که خوزه مورینیو خودش چمدانش را جمع کند و برود.


 اخبار  ورزشی  -  خبر  انلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------