چرا همه اشتباهات داوری علیه پرسپولیس است؟/ کفاشیان به خودش زحمت نمی‌دهد جواب نامه طاهری را بدهد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس

معاون اقتصادی و ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: زحمات یک تیم با یک سوت اشتباه به هدر می‌رود اما برای ما سؤال این است: چرا همه این اتفاقات‌ در اصفهان و علیه پرسپولیس است؟

محمد ترکاشوند در گفت‌وگو با فارس، در خصوص عذرخواهی داوران دیدار تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس به دلیل اشتباهات داوری در این بازی گفت: آقایان داور! عذرخواهی شما به چه درد ما می‌خورد؟ آقای طاهری همیشه به بازیکنان می‌گوید در زمین جنجال درست نکنند و حرمت داور را نگه دارند اما می‌بینیم که داوران خیلی راحت علیه ما سوت می‌زنند.همه می‌دانند که ما در ابتدای فصل چقدر مشکلات مالی داشتیم اما با همه این شرایط کار را به جایی رساندیم تا بازیکنان خیال‌شان راحت باشد اما با یک اشتباه همه چیز به هم می‌ریزد و آقایان فقط یک عذرخواهی می‌کنند.

وی ادامه داد: با یک اشتباه زحمات یک فصل تیم به هدر می‌رود. بعد آقایان از ما مدرک می‌خواهند چه مدرکی بالاتر از اینکه 4 داور هر کدام 4 بازی محروم شده‌اند؟ چرا در 2 بازی ما در اصفهان از این اتفاق‌ها می‌افتد؟ چرا هر چه اتفاق است در اصفهان رقم می‌خورد؟

معاون اقتصادی و ورزشی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: واقعا نمی‌دانیم تکلیف چه خواهد شد همه می‌دانند که سوت داور دیگر برنمی‌گردد. اما در جام حذفی با اشتباه داور حذف شدیم و از طرف دیگر 10 امتیاز ما در لیگ برتر خیلی راحت از ما گرفته شد که اگر 6 امتیاز بیشتر داشتیم الان در صدر جدول بودیم. البته خوشبختانه هواداران ما صبور هستند و واکنش خاصی نشان ندادند اما صبر هم اندازه‌ای دارد.

ترکاشوند اظهار داشت: بازیکنان ما در سرما و گرما زحمت می‌کشند و واقعا باید به شرف آنها درود فرستاد از طرف دیگر کادر فنی هم تمام توانش را گذاشته و می‌بینید که هیچ تیم مثل پرسپولیس فوتبال بازی نمی‌کند ما تیم جوانی داریم که فوتبال روانی را بازی می‌کند و همه این موضوع را دیده‌اند.

وی درباره اظهارات وزیر ورزش و جوانان که مدعی شده اشتباهات داوری علیه پرسپولیس سهوی نیست اظهار داشت: ما هم نمی‌دانیم که این اشتباهات از کجا سرچشمه می‌گیرد. طاهری به عنوان سرپرست باشگاه 3 نامه به رئیس فدراسیون فوتبال زد اما علی کفاشیان به خودش حتی یک زحمت نداد تا جواب نامه‌ای را بدهد. به هر حال او در راس فدراسیون فوتبال است و باید به این موضوع ورود کند. سوال ما این است که چرا همه اتفاقات برای پرسپولیس رقم می‌خورد؟ اصفهانیان در شب گذشته در تلویزیون می‌گوید ممکن است داور خطا کند اما چرا همه اشتباهات و خطاها باید برای پرسپولیس باشد؟

معاون اقتصادی و ورزشی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر فرض بگیریم که یک تیم با 55 امتیاز قهرمان می‌شود و هزینه یک فصل هم 25 میلیارد تومان باید آن وقت با یک حساب ساده متوجه خواهید شد که هر امتیاز چقدر می‌ارزد. این امتیازات ارزش دارد و می‌بینید که یک تیم با یک امتیاز بیشتر قهرمان می‌شود و یک تیم با یک امتیاز کمتر سقوط می‌کند. امیدوارم که دیگر چنین مسئله‌ای برای پرسپولیس به وجود نیاید.

 

 اخبار ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------