آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

سپ بلاتر دوباره در بیمارستان



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال

سپ بلاتر رئیس فدراسیون بین المللی فیفا که چندی پیش تعلیق شده، پس از حمله عصبی به بیمارستان منتقل شد.رییس فیفا از سوی کمیته اخلاقی به دلیل پرداخت غیر موجه به میشل پلاتینی به مدت سه ماه از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم شده است.گفته شده که سپ بلاتر مدتی طولانی بستری نخواهد شد و می‌تواند سه‌شنبه هفته آینده از بیمارستان مرخص شود.

این در حالی است که خبر بستری شدن بلاتر 5 روز قبل منتشر شده و البته گفته بودند که مشکلی برایش بوجود نیامده. پنج روز پیش وکیل بلاتر گفت که او برای برخی معاینه‌هابه بیمارستان مراجعه کرده اما وضع عمومی اش خوب است و پس از انجام معاینه‌های پزشکی به منزل باز خواهد گشت.
 
گاردین گزارش داد؛ بلاتر قصد دارد "به هر شکل ممکن علیه رای کمیته اخلاقی بجنگد" و در گفت و گو با دوستان خود گفته است: "هیچ کمیته‌ای توان اخراج او از فوتبال را ندارد."
 
والتر گگ دستیاربلاتر گفته که او امیدوار است پس از پایان دوران تعلیق خود بتواند، میزبان مراسم جایزه اعطای توپ طلا در روز ۱۱ ژانویه سال ۲۰۱۶ باشد.
 
اعضای فدراسیون بین المللی فوتبال قرار است روز ۷ اسفند از میان هفت نامزد جانشین سپ بلاتر را در مجمع فوق العاده این نهاد انتخاب کنند.

 

 اخبار ورزشی  -  عصر  ایران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------