آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

طاهری: به زودی درباره پرونده ژوزه و خیانت‌هایی که شده صحبت می‌کنم



اخبار,اخبارورزشی , طاهری

سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید به زودی درباره قرارداد مانوئل ژوزه افشاگری خواهد کرد.

لی اکبر طاهری در گفت‌وگو با ایسنا ، درباره حضورش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: روز گذشته به ورزشگاه درفشی‌فر رفتم تا تمرینات تیم را تماشا کنم. فکر می‌کنم در حال حاضر شرایط روحی و جسمی تیم کاملا خوب است و کادر فنی هم برنامه منظمی را برای آماده سازی تیم و همین‌طور شروع مجدد لیگ در نظر گرفته است. درست است که ما جام حذفی را از دست داده‌ایم اما تمام تمرکزمان به لیگ است تا نتایج درخشانی در لیگ کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا موضوع اشتباهات داوری را پیگیری می‌کنید یا خیر گفت: بله، این موضوع را کماکان پیگیری می‌کنیم و به کمیته انضباطی هم شکایت کرده‌ایم. مطمئنا از حق و حقوق باشگاه پرسپولیس به طور کامل دفاع می‌کنیم.

طاهری درباره آخرین وضعیت مشکلات مالی پرسپولیس اظهار کرد: واقعیت این است که با اسپانسری که جذب کردیم خیلی از مشکلات مالی حل شده است. منظورم این است که در حال حاضر با برنامه‌ریزی و مدیریتی که انجام داده‌ایم تمام هزینه‌های جاری را پرداخت می‌کنیم اما همان‌طور که بارها گفته‌ام بدهی‌هایی از گذشته به گردن ما افتاده که شرایط را برایمان سخت کرده است.

وی در ادامه درباره پرونده مانوئل ژوزه هم گفت: پرونده ژوزه هم یکی از پرونده‌هایی است که در گذشته قراردادش منعقد شده و با شکایت‌هایی که انجام داده‌اند الان باشگاه محکوم به پرداخت پول شده است. در آینده درباره این پرونده صحبت‌هایی را مطرح می کنم تا همه ببینند با این قرارداد، چه خیانت‌هایی به باشگاه شده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برانکو لیستی برای جذب بازیکن به شما داده است یا خیر گفت: فعلا هیچ لیستی از برانکو دریافت نکرده‌ایم.


 اخبار  ورزشی  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------