هر آنچه در برنامه نود دیشب 94/08/25گذشت



اخبار,اخبارورزشی ,برنامه نود

برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت که دو میهمان ویژه داشت و ابهام درباره شایعه استعفای کی‌روش پس از بازی ایران مقابل گوام با وجود تکذیب مدیر تیم ملی همچنان باقی ماند.

 برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و به اتفاقات فوتبالی هفته اخیر کشورمان پرداخت.

سوال پیامکی این برنامه به نتیجه ایران در دیدار مقابل گوام از پیکارهای مقدماتی راه‌یابی به جام جهانی 2018 اختصاص داشت که مخاطبان باید نتیجه این بازی را پیش‌بینی می‌کردند.

مخاطبان برنامه 90 بیشترین رای خود را به پیروزی ایران اختصاص دادند و 254 هزار نفر برد 3 بر صفر را پیش‌بینی کردند.

در ادامه گزارشی از بازی ایران مقابل ترکمنستان و پیروزی سه بر یک شاگردان کی‌روش پخش شد.

گل مرتضی پورعلی گنجی صدمین گل تیم ملی در دوران حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی به شمار می‌رود.

پس از آن نمرات بازیکنان تیم ملی در دیدار مقابل ترکمنستان به تصویر کشیده شد.

آنالیز بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان پخش شد.

پس از پخش آیتمی از محمد پارسا بازیکن اسبق و مصدوم فوتبال تماس های زیادی برای کمک به درمان وی گرفته شد که فردوسی پور مجری برتامه اعلام کرد، در مهم ترین آنها ربیعی وزیر رفاه و کار و امور اجتماعی اعلام کرد تمام هزینه های فیزیوتراپی برای درمان محمد پارسا توسط سازمان بهزیستی پرداخت خواهد شد.
 
اولین میهمان این برنامه سعید عزت‌اللهی بازیکن جوان تیم ملی بود و صحبت‌هایی را درباره آغاز دوران فوتبالش و شرایط حضور در تیم ملی عنوان کرد.

سعید عزت‌اللهی بازیکن 19 ساله تیم ملی در مورد یدک کشیدن اسم پدرش و سختی‌های این کار گفت: ابتدا همه فکر می‌کردند من به واسطه پدرم اینجا هستم اما بعد از مسابقات جام جهانی جوانان که نمایش‌ خوبی داشتم و به عنوان برترین بازیکن انتخاب شدم  و به واسطه پخش مستقیم مسابقات مردم متقاعد شدند که براساس توانایی‌هایم به این حد رسیده‌ام.

وی در مورد کم بازی گرفتن از جوانان در لیگ برتر گفت: از هم دوره‌ای‌های من تنها دو یا سه نفر در لیگ برتر بازی می‌کنند و بیشترشان در حاشیه قرار گرفته‌اند.قبل از اینکه به اسپانیا بروم فکر می‌کردم آنها خیلی با ما متفاوت هستند اما بعد از حضور در آنجا متوجه شدم که فوتبالیست‌های ایرانی خیلی مستعدتر هستند اما آنجا از نظر سخت‌افزاری خیلی از ما جلو هستند و دلیل اصلی پیشرفت فوتبال اروپا همین است.

عزت‌اللهی در مورد اولین بازی خود در 16 سالگی با پیراهن ملوان مقابل راه‌آهن گفت: برای من بازی در سن 16 سالگی در لیگ برتر تجربه بسیار ارزشمندی بود و همین باعث شد که بیشتر پیشرفت کنم.

وی در مورد دلایل حضور نداشتن در بازی مقابل گوام گفت: در روسیه برای تهیه ویزای آمریکا من و سردار آزمون و حقیقی به سفارت رفتیم اما آنها گفتند به دلیل مشکلات سیاسی که با آمریکا دارند در حال حاضر صدور ویزا مقدور نمی‌باشد.

بازیکن حال حاضر روستوف در مورد اولین حضورش در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید گفت: ما در رده جوانان و لیگ دسته 3 برای اولین بار به میدان رفتم از هم‌بازی‌های من در حال حاضر در دربی مادرید بازی می‌کنند.ما در طول هفته 2 یا 3 جلسه با تیم بزرگسالان اتلتیکو تمرین می‌کردیم و همانجا سیمئونه و گابی کاپیتان تیم بسیار به ما انگیزه و روحیه می‌دادند البته باشگاه اتلتیکو بازی من را در جام جهانی آنالیز کرده بود و به خاطر همین شناخت خوبی از من داشتند.

بازیکن پیشین اتلتیکو گفت: ابتدا به خاطر سختی‌های دوری از خانه دوست نداشتم به اسپانیا بروم اما بعدها برای پیشرفت و رسیدن به هدفم تمام مشکلات را به جان خریدم.

وی در مورد گلی‌ که به ترکمنستان زد گفت: از احسان خواستم اوت را بلند پرتاب کند و در آن صحنه تیم تحت فشار بود و خوشبختانه شوتم به گل تبدیل شد. من کریم باقری را به عنوان الگو قبول دارم.

در ادامه گزارشی از شرایط نامناسب محمد آئینه‌چی پیشکسوت سابق استقلال و پاس پخش شد.

گزارشی از جوان‌گرایی تیم‌های لیگ برتری پخش شد.

در ادامه هاشم بیک زاده بازیکن تیم‌های فوتبال فجرسپاسی، سپاهان، استقلال تهران و صبای قم دومین میهمان برنامه 90 بود و صحبت‌های جالبی همراه با شوخی و طنز بیان داشت.

بیک زاده درباره بازی آخر فصل گذشته استقلال که به میدان نرفت و باعث ایجاد شائبه شد، گفت: خدا شاهد است که حالم خیلی بد بود و شرایط مسابقه نداشتم. می ترسیدم به زمین بروم و مقابل پرسپولیس اشتباه کنم که شرایط بدتر بشود. فکر می کنم با بازی نکردنم به قلعه نویی کمک کردم.

وی افزود: من امیرخان را قلبا دوست دارم. او واقعا مرا حمایت و کمک کرد و جا دارد از او معذرت خواهی کنم،او همیشه از من حمایت کرده است و شاید دیگر زیر نظر او نتوانم کار کنم اما امیدوارم هر جا باشد موفق باشد.

بیک زاده در بخشی از صحبت‌های خود درباره اینکه مظلومی او را برای این فصل می‌خواست ولی چه شد که در استقلال نماند، گفت: مظلومی مرا می‌خواست ولی تصمیم گیرنده ایشان نبود. واقعا کار خوبی نکردند چون پیشنهادهای زیادی داشتم که به خاطر استقلال رد کردم ولی روز آخر این را به من گفتند.

بهروز رهبری‌فرد در ادامه برنامه صحبت‌های جالبی درباره دوران حضورش در پرسپولیس بیان داشت.

وی در بخشی از صحبت‌های خود عنوان داشت که مهدی هاشمی نسب توسط علی پروین از پرسپولیس اخراج شد و فتح الله زاده مدیرعامل استقلال خیلی زرنگ بود که او را جذب کرد.

رهبری فرد مدعی شد زمانی که هاشی نسب با 100 میلیون راهی استقلال شد قرارداد او با پرسپولیس 4 میلیون تومان بود.

مدافع سابق پرسپولیس در ادامه درباره حضور در پرسپولیس، سرمربی گری علی پروین در جمع قرمزپوشان و قطع شدن انگشتش صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.
 
در ادامه فردوسی‌پور به شایعه استعفای کارلوس کی‌روش پس از بازی تیم ملی مقابل گوام پرداخت و در این باره تیتر روزنامه ایران را نشان داد، که در آن ادعا شده بود که کی‌روش فردا پس از بازی با گوام و بازگشت به ایران استعفا می‌دهد.

در ادامه مجری برنامه تماس تلفنی با افشین پیروانی مدیر تیم ملی برقرار کرد تا در این باره پرس و جو کند که پیروانی استعفای کی‌روش را تکذیب کرد.

وی افزود: تیم ملی شخصی نیست که هر کس بخواهد هر شایعه‌ای را منتشر کند. صعود تیم ملی و حضور در جام جهانی به نفع همه است، آقای کی‌روش کارشان را ادامه می‌دهند هرچند گلایه‌هایی وجود دارد.

مدیر تیم ملی فوتبال افزود: متأسفانه شایعات در اطراف تیم ملی زیاد است و برخی رسانه‌ها اینقدر با قدرت نوشته‌اند که کی‌روش پس از بازی با گوام استعفا می‌دهد که ما هم باورمان شده است. تیم ملی نیاز به حمایت و تعامل دارد و اینگونه مسائل در شأن تیم ملی نیست و همه باید به تیم ملی کمک کنند.

پیروانی خاطرنشان کرد: شایعه استعفای کی‌روش را قویاً تکذیب می‌کنم چنین چیزی صحت ندارد و کی‌روش با قدرت در تیم ملی ادامه می‌دهد.

در ادامه سعید زاهدیان سردبیر روزنامه ایران ورزشی روی خط تلفنی برنامه 90 آمد و عنوان کرد که منبع خبری که منتشر کرده‌اند محسن معتمدکیا مدیر رسانه‌ای تیم ملی است و او شخصا این خبر را از طریق تلگرام به او داده است تا به نوعی مشخص شود منبع خبر شایعه استعفای کی‌روش چه کسی بوده است.

در ادامه فردوسی‌پور تلاش کرد تا با مدیر رسانه‌ای تیم ملی ارتباط تلفنی برقرار کند که این اتفاق رخ نداد و بار دیگر با پیروانی صحبت کرد و مدیر تیم ملی باز هم این خبر را قویاً تکذیب کرد تا در آستانه دیدار تیم ملی با گوام موضوع شایعه استعفای کی‌روش همچنان پابرجا بماند.


اخبار  ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------