آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش کمیته انضباطی به شادی جنجالی جواد نکونام و اظهارات حسینی

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان تیم استقلال واکنش نشان داد. حسین عبداللهی در خصوص…

واکنش مدیر تیم ملی به شایعه استعفای کی‌روش پس از دیدار با گوام



اخبار,اخبار ورزشی,استعفای کی‌روش

مدیر تیم ملی فوتبال نسبت به شایعه کناره‌گیری کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار با گوام واکنش نشان داد.

افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با برنامه 90 درباره شرایط تیم ملی در آستانه بازی با گوام از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 اظهار داشت: گوام شرایط مناسبی را برای میزبانی ندارد و اصلاً خوب نیست و گرما و بارندگی و مسائل مختلفی که در اینجا وجود دارد مشکل‌آفرین است. آنها از نظر امکانات اصلاً شرایط میزبانی ندارند و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را مقابل این تیم ارائه کنیم.

وی افزود: 2 شب است نخوابیده‌ایم و خواب بچه‌ها تنظیم نشده است فوتبال متفاوت شده و گوام کشوری است که تاکنون در زمینش نباخته است و امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه کنیم و پیروز شویم.

پیروانی درباره شایعه استعفای کی‌روش گفت: تیم ملی شخصی نیست که هر کس بخواهد هر شایعه‌ای را منتشر کند. صعود تیم ملی و حضور در جام جهانی به نفع همه است، آقای کی‌روش کارشان را ادامه می‌دهند هرچند گلایه‌هایی وجود دارد.

وی ادامه داد: ما از 12 مرداد با هیچ کمپانی لباسی قرارداد نداریم و برای بازی مجاز هستیم هر برندی را بپوشیم.

مدیر تیم ملی فوتبال افزود: متأسفانه شایعات در اطراف تیم ملی زیاد است و برخی رسانه‌ها اینقدر با قدرت نوشته‌اند که کی‌روش پس از بازی با گوام استعفا می‌دهد که ما هم باورمان شده است. تیم ملی نیاز به حمایت و تعامل دارد و اینگونه مسائل در شأن تیم ملی نیست و همه باید به تیم ملی کمک کنند.

پیروانی خاطرنشان کرد: شایعه استعفای کی‌روش را قویاً تکذیب می‌کنم چنین چیزی صحت ندارد و کی‌روش با قدرت در تیم ملی ادامه می‌دهد.

اخبار ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------