محمود گودرزی ، کفاشیان را حذف می کند؟



اخبار,اخبار ورزشی, فدراسیون فوتبال


- فقط چند روز دیگر تا پایان سال چهارم ریاست فدراسیون فوتبال باقیمانده . اسفندماه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برگزار می شود و رییس دوباره انتخاب می شود. رییسی که شنیده می شود وزیر ورزش اراده کرده دیگر علی کفاشیان نباشد. روابط سرد و پیچیده وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال حالا به نقطه عطف رسیده جایی که وزیر می تواند رییس فدراسیون فوتبال را حذف کند.

  فقط چند روز دیگر تا پایان سال چهارم ریاست فدراسیون فوتبال باقیمانده . اسفندماه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برگزار می شود و رییس دوباره انتخاب می شود. رییسی که شنیده می شود وزیر ورزش اراده کرده دیگر علی کفاشیان نباشد. روابط سرد و پیچیده وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال حالا به نقطه عطف رسیده جایی که وزیر می تواند رییس فدراسیون فوتبال را حذف کند.

علی کفاشیان و محمود گودرزی به صورت کلی روابط خوبی نداشتند هرچند بوده روزهایی مانند بحران داوری برای بازی تراکتورسازی و روزهای پیش از جام جهانی 2014 و روزهای پیش از جام ملت های 2015 که روابط رییس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش به بهترین شکل خود درآمده اما در کل رییس این دو نهاد ورزشی روابط خوبی را نداشتند. در اصل وزیر ورزش همیشه احساس کرده که فدراسیون فوتبال به تغییراتی نیاز دارد که همیشه هم فقط به برخی ازآنها دست پیدا کرده. یعنی او در روزهای پیش از جام جهانی که کنترل سرمربی تیم ملی را لازم می دانست به هدف اش نرسید و در روزهایی که کنار گذاشتن کفاشیان را لازم می دانست به برکناری دبیرکل و نایب رییس رضایت داد. اما امروز وزیر به راحتی می تواند علی کفاشیان را از فوتبال کنار بگذارد.

کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و بازنشسته دولت برای ادامه کار در فدراسیون فوتبال به مجوز وزیر نیاز دارد. یعنی وزارت ورزش باید در نامه ای به دولت اعلام نیاز کند که علی کفاشیان دعوت به کار شود. وزیر ورزش با همین نامه جلوی حضور چندین رییس فدراسیون گذشته را گرفته و به نظر می رسد که از همین روش استفاده کند برای اینکه کفاشیان را از فدراسیون فوتبال کنار بزند. هرچند به نظر می رسد که علی کفاشیان برای عبور از این مشکل راه حلی را پیدا کند اما به نظر می رسد این آخرین فرصت گودرزی است که در دوران حضورش در وزارت ورزش با علی کفاشیان تسویه حساب کند. شاید او نتواند وزیر ورزش بودن اش را ادامه دهد.


 اخبار ورزشی  -  عصر  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------