بعد از عادل کی‌روشی پور نوبت به کی‌روش آنلاین رسید!



اخبار,اخبارورزشی,مایلی‌کهن

 مرخصی کارلوس کی‌روش اگر چه مهر تایید رئیس فدراسیون فوتبال را با خود دارد اما این باعث نمی شود که محمد مایلی‌کهن علیه این مربی پرتغالی انتقادهای تندش را مطرح نکند.

  مدیر فنی تیم ملی امید در تازه‌ترین واکنش خود درباره کی‌روش تمرینات این مربی را به تمسخر گرفته و تاکید کرده است: "فیلم تمرینات کی‌روش را به ما هم بدهند تا یاد بگیریم که چگونه می‌شود در جمع 4 تیم پنجم شویم." این اظهار نظر در حالی مطرح می‌شود که علی کفاشیان نیز چندی پیش درباره انتقادهای مایلی‌کهن واکنش میانه‌ای نشان داده و از تذکر به وی خبر داده بود. اما اگر تذکری هم در کار بوده احتمالا آن قدر اثرگذار نبوده که مایلی‌کهن دست از موضع‌گیری های تندش علیه کی روش دست بردارد. چه ماجرا حالا شکل برعکس به خود گرفته و مدیر فنی تیم ملی امید اظهاراتش را تندتر از قبل کرده است.

نکته جالب توجه در خصوص مایلی‌کهن این است که او همچنان نمی‌خواهد سمت حقوقی خود در تیم ملی امید را در نظر بگیرد. نمی‌خواهد قبول کند که او زیر مجموعه فدراسیونی است که علی کفاشیان آن را اداره می‌کند و نسبت به تصمیمات و سیاست‌های کلی این فدراسیون اگر همراه و همسو نیست دست کم نباید در نقش منتقدی تند ظاهر شود.

مدیران فوتبال حالا نمی‌دانند چه واکنشی نسبت به رفتارهای این مربی از خود نشان دهند. او همچنان راه خودش را می‌رود و گوش خود را به هشدارهای مقامات بالادستی فدراسیون فوتبال بسته است.

مایلی‌کهن اما موافقان کی‌روش را نیز با ادبیات خاص خودش می‌راند و مورد انتقاد قرار می‌دهد. او در این باره از برخورد با عادل فردوسی پور هم دریغ نکرد و روی خط تلفنی برنامه نود عادل فردوسی پور را چندین بار آقای کی‌روشی پور خواند. این رفتار تا جایی پیش رفت که فردوسی پور ضمن گوشزد کردن فامیلی خود تاکید کرد اگر قرار است مایلی کهن اینگونه او را مورد خطاب قرار دهد ارتباطش را قطع خواهد کرد. او در تازه ترین موضع گیری خود درباره موافقان کی‌روش به سایت خبرآنلاین حمله کرده و بدون اینکه نامی از این سایت خبری ببرد آن را "کی‌روش آنلاین" خوانده است. لقبی که بلافاصله از سوی این سایت با واکنش همراه شد.

محمد مایلی کهن در فوتبال ایران مقابل خیلی از افراد جبهه گیری کرده است. از علی دایی گرفته تا امیر قلعه نویی. از مرحوم حجازی تا امیر عابدینی. از علی پروین گرفته تا حبیب کاشانی. حاج حبیب کاشانی؛ همان مدیری که زمانی سخت مورد انتقاد مایلی‌کهن بود اما حالا از سوی مدیر فنی تیم ملی امید به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای اداره فدراسیون فوتبال از او نام برده شده.

او همچنان با زبان سرخ خود خبرساز است و در این بین عدم اتخاذ موضعی جدی از سوی فدراسیون فوتبال خود محل سئوال است. سئوال‌های بی جواب.

 اخبار ورزشی  - ایلنا 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------