علی پروین پروین: قلعه نویی خیلی از من بالاتره / از برخورد پرسپولیسی ها با طارمی خوشم آمد



اخبار,اخبار ورزشی, علی پروین

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «از زمانی که کی روش به ایران آمده همیشه حرف جدایی او بوده است، بگذارید کارش را بکند.»

 علی پروین درباره شرایط پرسپولیس در هفته های اخیر، درگذشت هوادار این تیم و همچنین تعریف و تمجیدهای اخیرش از امیر قلعه نویی صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

* با اینکه از ابتدای فصل خیلی از پیشکسوتان از جمله از پرسپولیس حمایت کرده اند اما هنوز این تیم نتوانسته خود را به بالای جدول برساند.
- من روند پرسپولیس را همچنان مثبت می بینم. اتفاق مهم و خوب این است که پرسپولیس خوب بازی می کند و به نظر من با همین روند می تواند در پایان لیگ جزو چهار تیم برتر باشد. ما وظیفه داریم از پرسپولیس حمایت کنیم. حالا می خواهد برانکو سرمربی این تیم باشد یا هر نفر دیگری.

 * یعنی شانسی برای قهرمانی پرسپولیس قائل نیستید؟
- بعید نمی دانم. هنوز 16، 17 هفته دیگر باقی مانده و شاید پرسپولیس در نیم فصل دوم اوج بگیرد. ما که حمایت می کنیم و دعا می کنیم هر بازی نتایج پرسپولیس بهتر شود.

* حتما می دانید بعد از هدر دادن موقعیت ها از سوی مهاجمان پرسپولیس هجمه زیادی برای مهدی طارمی ایجاد شده است.
- دیروز در تلویزیون دیدم که برانکو روی فورواردهایش کار می کند و قصدش این است که مشکل گلزنی تیم حل شود. در ضمن من قبول ندارم که طارمی موقعیت های زیادی را خراب می کند. اتفاقا باید این طور ببینیم که او موقعیت های زیادی را برای خودش درست می کند اما شاید چند تا از آنها را هم به گل تبدیل نکند. اصلا یک فوروارد یعنی همین. نمی شود که طارمی در یک بازی 7، 8 گل بزند. از حمایت هم تیمی هایش بسیار خوشم آمد و مطمئنم طارمی هر روز بهتر خواهد شد.

 * شنیدید یکی از هواداران پرسپولیس در جریان دیدار این تیم مقابل نفت فوت کرده است؟
- بله. شنیدم. واقعا تاسف خوردم که چنین اتفاقی در ورزشگاه رخ داده است.  البته خیلی نمی توان درگذشت یک نفر را به نحوه بازی پرسپولیس ربط داد. این اتفاقات برای هر فردی ممکن است رخ دهد. حالا چه هوادار فوتبال باشد و چه یک آدم عادی. البته ممکن است او یکی از این هواداران دو آتشه پرسپولیس بوده باشد که سر هر موقعیتی حرص می خورد.

 * خانواده مرحوم از اینکه هیچ مسئولی از باشگاه پرسپولیس به آنها توجهی نکرده گلایه هایی را مطرح کرده اند.
- اتفاقا من قصد داشتم به دیدار خانواده او بروم اما فکر می کردم در شهرستان ساکن هستند. اگر بتوانم از طریق دوستان آدرس منزلشان را بگیرم قطعا برای دلداری به آنها به خانه شان خواهم رفت. در هر صورت خدا رحمتش کند و به خانواده اش صبر دهد.

* چند روز قبل از امیر قلعه نویی حمایت کرده بودید و گفته بودید به زودی با یک تیم گردن کلفت قرارداد امضا می کند. نمی خواهید نام آن تیم را اعلام کنید؟
- من خبر ندارم قلعه نویی با کدام تیم ها مذاکره می کند. به صورت کلی این حرف را زدم. فکر می کنم برای امیر یک سال استراحت واجب بود. چون سال قبل در استقلال خیلی اذیت شد. چون از قلعه نویی خوشم می آید و به کارش ایمان دارم از او حمایت می کنم و دوست دارم موفق باشد.

* خیلی ها قلعه نویی را با شما مقایسه می کنند و می گویند مثل راهی که شما رفتید را می رود.
- نه بابا. این چه حرفی است. من که چیزی نیستم و امیر خیلی بالاتر از من است.

* بار دیگر بحث جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی به وجود آمده. شما این اتفاق را به صلاح فوتبال ایران می دانید؟
- از زمانی که کی روش به ایران آمده همیشه این حرف ها بوده است. به نظرم بهتر است بگذاریم کارش را کند. البته او آنقدر حرفه ای است که به این صحبت ها کاری نداشته باشد و کار خودش را انجام دهد.

 اخبار  ورزشی   -  کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------