تیم ملی ایران و خدابخشی بهترين‌های تکواندو جهان شدند



اخبار,اخبار ورزشی,ورزش های رزمی

در نظر سنجی سالیانه سايت تخصصي مس (MAS) مهدی خدابخشی تکواندوکار المپیکی کشورمان به همراه تیم ملی ایران در جمع بهترین های سال ۲۰۱۵ قرار گرفتند.

  این سایت پرتغالي که به صورت تخصصی اخبار و رويدادهاي مهم تكواندو جهان را پوشش می دهد همه ساله با نظر سنجی از کاربران خود، بهترين بازيكن زن و مرد، بهترين تيم زن و مرد، بهترين داور زن و مرد و بهترين ضربه سال را معرفي می کند.

۶۲ هزار و ۳۲۱ نفر از کابران این سایت در نظر سنجی سال ۲۰۱۵  شرکت کردند که در نهایت مهدي خدابخشي با اکثریت آرا  به عنوان بهترين تکواندوکار مرد سال ۲۰۱۵ انتخاب شد و ايران عنوان بهترين تيم مردان جهان را به دست آورد. پس از وی ، فرزان عاشورزاده در رده دوم قرار گرفت.

خدابخش مدال‌های طلای قهرماني جهان، آسيا، بازي‌هاي آسيايي و نظاميان جهان را کسب کرده و از او به عنوان يكي از قدرتمندترين كانديداي كسب مدال طلاي وزن ۸۰- كيلوگرم المپيك ريودوژانيرو ۲۰۱۶ ياد شده است.

اما در بخش انتخاب بهترين تيم مردان سال ۲۰۱۵، از بين ۸ گزينه اعلام شده، تيم ايران با ۴۷ درصد آرا به عنوان بهترين تيم انتخاب شد. مكزيك كه سال گذشته در اين نظرسنجي اول شده بود، در جاي دوم قرار گرفت و كشورهاي كره جنوبي، اسپانيا، روسيه، ساحل عاج، ازبكستان و آذربايجان نيز سوم تا هشتم شدند.

در گزارش این سایت در خصوص تیم ملی ایران آمده است: اين تيم با داشتن مربيان توانمند و شخصيت هايي همانند فرزان عاشورزاده، مهدي خدابخشي، سجاد مرداني و مسعود حجي زواره در اين مدت نشان داده است كه قدرتمندترين تيم در گروه مردان است.

«پانيپاك وونگ پاتاناتيك» از تايلند عنوان بهترين بازيكن زن، مصر عنوان بهترين تيم زن، «جوليو ديب» از لبنان عنوان بهترين داور زن، «گولرمو رودريگز» عنوان بهترين داور مرد و بهترين ضربه سال به «ارون كوك» از مولداوي رسيد.

 

 اخبار ورزشی -  مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------