آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

وقتی دروازبان سابق تیم ملی هکر اینستاگرامش را نبخشید



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

 دروازه بان سپاهان می گوید وارد شدن به حریم خصوصی دیگران کار درستی نیست.

 رحمان احمدی دروازه بان سپاهان در واکنش به هک شدن گوشی سوشا مکانی می گوید چندی قبل اینستاگرام او را هم حک کرده بودند. او در این باره توضیح می دهد: «من از کل ماجرای سوشا خبری ندارم ولي معتقدم وارد شدن به حريم خصوصي ديگران درست نيست. متأسفانه اين موضوع در ايران رعايت نمي‌شود. مدتي پيش اينستاگرام مرا هم هك كردند و قصد سوءاستفاده داشتند كه بلافاصله شكايت كردم و طرف دستگير شد. من به هيچ عنوان رضايت ندادم چون قرار نيست با آبروي افراد بازي شود و متخلفان با يك عذرخواهي بخشيده شوند. مراحل اداري شكايت من طي مي‌شود و طرفي كه اين كار را انجام داد در اصفهان است. همان‌طور كه گفتم رضايت ندادم و حالا بايد حكم بدهند.»


او همچنین درباره وضعیت سپاهان در لیگ برتر و حضور در رده نهم جدول می گوید: «اين اولين باري است كه چنين شرايطي را در ليگ پيدا كرده‌ايم. به هر حال دلايل زيادي وجود داشت و خيلي اتفاقات افتاد كه به ضرر سپاهان شد. اميدوارم كه در 13 بازي باقي‌‌مانده نمايش خوبي داشته باشيم و با اضافه شدن بازيكنان جديد وضعيت بهتري پيدا كنيم.» رحمان درباره شانس اول قهرمانی لیگ برتر توضیح می دهد: «از حالا نمي‌توان پيش‌بيني كرد. هنوز هيچ تيمي خودش را در جدول جدا نكرده و امتيازها به هم نزديك است. فكر مي‌كنم احتمالاً قهرمان امسال ليگ باز هم در آخرين هفته مشخص شود. »


احمدی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار هستی روزی دوباره به تیم ملی دعوت شوی، می گوید: «اين بستگي به نظر كروش دارد و او تصميم مي‌گيرد چه نفراتي به ‌درد تفكراتش مي‌خورند. ممكن است يك بازيكن عالي باشد ولي در تفكرات سرمربي جايي نداشته باشد و شايد يك بازيكن متوسط توسط سرمربي دعوت شود»


 اخبار ورزشی - خبر  انلاین    

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------