آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

رقم عجیبی که قطری ها به پورعلی گنجی پیشنهاد دادند



اخبار,اخبار ورزشی, مرتضی پورعلی گنجی

 مرتضی پورعلی گنجی می گفت دوست دارد به اروپا برود ولی گویا باید حضور این بازیکن را السد قطر قطعی دانست.

 ستاره جوان فوتبال ایران هم اسیر پول قطری ها خواهد شد. مرتضی پورعلی گنجی که سال گذشته از نفت جدا شد تا به چین برود و از آنجا دروازه های اروپا را فتح کند، به احتمال فراوان در نیم فصل دوم لیگ قطر، پیراهن السد را به تن می کند. وقتی آخرین بار او در اردوی تیم ملی از لژیونرهای حاضر در قطر از شرایط این لیگ می پرسید و تیم هایش، کسی باور نمی کرد قرار است شرایط را بسنجد و عازم این کشور شود. شب گذشته بود که سایت الکاس، خبر از توافق نهایی مرتضی با السد قطر دارد. معمولا قطری ها خبرهایی را منتشر می کنند که قطعی هستند به همین خاطر باید انتقال مرتضی را با توجه به همین خبر،قطعی دانست.

 

پورعلی گنجی اخیرا وقتی با این سوال روبرو شد که ماجرای رفتنت به السد و بازی کنار ژاوی چقدر جدی است، گفت: «راستش جدی ترین پیشنهاد را السد به من داده است ولی هنوز جوابی نداده ام. اما بازی کنار ژاوی افتخار بزرگی برای من است...» و حالا او به این افتخار رسیده است. مرتضی چندی پیش هم گفت: «دوست دارم به اروپا بروم و هدفم قطعا حضور در یک تیم اروپایی است. حتی حاضرم در یکی از تیم های خوب که ارزشش را دارد، نیمکت نشین باشم تا بعدا بتوانم خودم را نشان دهم.»

 

ولی به نظر می رسد پیشنهادها به مدافع جوان تیم ملی اینقدر چشمگیر نبوده که او قید پول قطر را بزند. خبرهای رسیده از قطر حکایت از آن دارد که السد رقمی نزدیک به 4 میلیارد برای یک فصل به مرتضی می دهد؛ پیشنهادی که بی شک می تواند هر بازیکن ایرانی را وسوسه کند. اما نکته اینجاست که روزی چینی ها هم حاضر بودند برای جذب مهدوی کیا پولی عجیب و غریب بدهند اما ستاره سابق فوتبال ایران قید این پول را زد تا به آلمان برود و پیشرفت کند.


اخبار  ورزشی -  خبر  انلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------