جلسه اضطراری در فدراسیون عربستان/داوران شان را هم به ایران ممنوع الورود کردند



 عربستانی ها اعلام کردند اجازه نمی دهند داوران شان به ایران سفر کنند.

 فدراسیون فوتبال عربستان در جلسه ای اضطراری، پیش از تصمیم گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعلام کرد به طور قطع اجازه حضور تیم های ملی و باشگاهی اش را در ایران نخواهد داد. رئیس فدراسیون فوتبال این کشور که نزدیک به دو سال قبل به خبرورزشی گفته بود به هیچ وجه نباید مشکلات سیاسی را با ورزش گره زد، بعد از اتفاقات اخیر در تهران، نظر خود را عوض کرد.

 

روز پنجشنبه جلسه ای اضطراری در فدراسیون فوتبال عربستان برگزار شد که در نهایت مسئولان تصمیم گرفتند تا مانع از سفر تیم های باشگاهی و ملی شان به ایران شوند. امروز با تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال عربستان هم، از حضور داوران این کشور در ایران ممانعت خواهد شد. عمر المهنا در این باره به روزنامه عکاظ گفت: «پس از اتفاقات اخیر ما تصمیم گرفتیم تا اجازه ندهیم داوران مان هم به خاطر مشکلات اخیر، به ایران سفر کنند.» او اعلام کرد به زودی نامه ای را تقدیم AFc خواهند کرد. المهنا ادامه داد: «ما باید تابع تصمیمات دولت باشیم و این کوچکترین اقدامی است که می توانیم انجام دهیم.»


به نظر می رسد کنفدراسیون فوتبال آسیا هم با پیشنهاد عربستانی ها موافقت خواهد کرد. چندی قبل بود که AFC به خاطر حساسیت های موجود بین فوتبال ایران و عربستان، تصمیم گرفت تا قضاوت بازی الهلال و الاهلی امارات را از علیرضا فغانی بگیرد. به همین خاطر کنفدراسیون هم علاقه ای ندارد با توجه به بعضی حساسیت ها مشکلی برای داوران و تیم ها پیش بیاید و به همین دلیل ترجیح می دهد تا دست به پیشگیری بزند.
 

اخبار,اخبار ورزشی,کنفدراسیون فوتبال آسیا

 

 اخبار ورزشی  -  خبر  آنلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------