آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

افشاگری باشگاه استقلال درباره مدیرعامل سابق پرسپولیس



استقلالی ها مصاحبه ای از امیر عابدینی منتشر کردند که نشان می دهد او مشکلی برای مدیریت این باشگاه نداشته است.

 اخبار,اخبارورزشی,فوتبال استقلال

این بار کانال رسمی باشگاه استقلال امیر عابدینی را متهم کرده که علاقه داشته مدیر آبی ها باشد. امیر عابدینی مدیرعامل سابق پرسپولیس که عضو هیات رئیسه پرسپولیس است، اولین کسی بود که از حضور بیرانوند در جمع قرمزها گفت.

او در اینستاگرام خود نوشت به احتمال 80 درصد این بازیکن به پرسپولیس می پیوندد. این موضوع بهانه ای شد تا استقلالی ها به انتقاد از عابدینی بپردازند و حتی فاش کنند او پرسپولیسی دو آتیشه نبوده است. رسانه مجازی باشگاه استقلال امروز در این باره نوشت: «امیر عابدینی با وجود مسئولیت در هیات رییسه سازمان لیگ، مشغول جذب بازیکن، پول، اسپانسر و ... برای پرسپولیس است و نیمه شبها هم علنی در اینستاگرام می نویسد. عابدینی اصرار دارد خیلی عاشق پرسپولیس است مصاحبه او با کیهان ورزشی در آغاز دهه 70 نشان می دهد ابتدا که او را وارد مدیریت ورزش کردند، برایش فرقی نداشت مدیرعامل پرسپولیس و استقلال، کشاورز و یا پاس شود.»

حتی عکسی از مصاحبه عابدینی منتشر شد که او در بخشی از آن به صراحت گفته است: «اگر به من مسئولیت باشگاه استقلال را هم پیشنهاد می داند، این پیشنهاد را رد نمی کردم. شاید هیچکسی این حرف را نزند. ولی بنده حقیر صراحتا می گویم و بارها هم گفتم که برای خدمت آمدم و خدا انشالله به حق پنج تن این توفق را بدهد که بتوانم بیشتر به دوستان خدمت کنم. »

 

 اخبار ورزشی -  خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------