پرونده ای که کفاشیان و فدراسیون علیه عربستان رو می کنند



اخبار,اخبار ورزشی, فدراسیون فوتبال

 روز گذشته جلسه مهمی بین مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برگزار شد که در نهایت وزارتی ها رو به کفاشیان و تاج گفتند: «موضع گیری در مقابل عربستان با خودتان.»

 کفاشیان در این نشست رو به مسئولان وزارت ورزش گفتند که ایران نباید موضع تندی در قبال عربستانی ها داشته باشد، چراکه آنها به اهداف خود می رسند. مهدی تاج در این جلسه گفت: «ما باید از تنش بیشتر جلوگیری کنیم چون این مسئله سیاسی است و ربطی به فوتبال ندارد. ما نباید موضع گیری سیاسی داشته باشیم. حرف های مسئولان عربستانی به خوبی نشان می دهد که این تصمیم سیاسی بوده است.»

حاضران در جلسه حتی به مطالب اخیرا رسانه های عربستانی اشاره کردند و گفتند: «کاملا حرف ها سیاسی بوده و حتی مسئولان فدراسیون و رسانه های این کشور هم فاش کرده اند که از سیاست های دولت حمایت می کنند. این خودش نقض قوانین است و به ضرر عربستان تمام می شود.» در پایان این جلسه قرار شد علی کفاشیان و فدراسیون بدون اینکه چندان در رسانه ها به این موضوع بپردازند، از طریق AFC پیگیر باشند و بتوانند قانونی به نتیجه برسند.  در جلسه دیروز بحث های زیادی شد که یکی از این بحث ها درباره میزبانی ایران از بازی های افغانستان و سوریه بود. علی کفاشیان رو به مسئولان وزارت ورزش گفت: «چطور ایران امنیت ندارد که ما می توانیم از بازی های سوریه و عراق میزبانی کنیم؟»

در پایان جلسه مقرر شد که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال پرونده ای از مطالب رسانه ها و گفته های مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان تهیه و در اختیار afc قرار دهد. کفاشیان در این باره گفت: «اظهارات و مطالبی که عربستانی ها نوشته اند حتی می تواند باعث محرومیت شان شود چون سیاست را در فوتبال دخالت داده اند.» همچنین در این جلسه به استعفای رئیس سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان اشاره شد که کفاشیان گفت حتی اگر این استعفاها به خاطر تغییرات اخیر در فدراسیون عربستان باشد، می تواند در این موضوع به ما کمک کند.


 اخبار ورزشی -  خبر  انلاین
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------