کار مایلی‌کهن-کی‌روش به درگیری فیزیکی منجر می‌شود؟



اخبار,اخبارورزشی , سفر سرمربی تیم ملی به قطر

 سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای تماشای مسابقات تیم فوتبال امید فردا دوشنبه عازم قطر خواهد شد اما در عین حال برخی‌ها نگران هستند که میان او و محمد مایلی کهن درگیری رخ دهد.

 فردا کی روش به قطر می رود تا از نزدیک شاهد تمرینات و مسابقات تیم ملی امید کشورمان باشد. سرمربی تیم ملی بزرگسالان در حالی چنین تصمیمی گرفته که پیش از اینها فدراسیون فوتبال بارها از او خواسته بود تا تیم های امید و جوانان را نیز تحت نظارت خود داشته باشد و روند آماده‌سازی این تیم ها را بررسی کند. اما یکی از نگرانی ها درباره حضور کی روش در قطر حضور محمد مایلی کهن در کادر فنی تیم ملی امید است. او که هرگز تذکرهای علی کفاشیان مبنی بر مصاحبه نکردن علیه کی روش را جدی نگرفت و بارها و بارها سرمربی پرتغالی تیم ملی بزرگسالان را مورد انتقاد قرار داد و حتی به او هشدار داد که به قطر نیاید. کارلوس کی‌روش در حال حاضر در کشور موزامبیک به سر می‌برد و فردا دوشنبه برای زیر نظر گرفتن تیم فوتبال امید، مستقیم به قطر خواهد رفت. پیش از این اعلام شده بود افشین پیروانی سرپرست تیم ملی هم در این سفر کی‌روش را همراهی خواهد کرد.

آیا با حضور کی روش در قطر اتفاق تلخی رقم خواهد خورد؟ آیا مایلی کهن که در دوران مربیگری خود سابقه درگیری فیزیکی هم داشته فردا باز هم خبرساز خواهد شد؟ حتی اگر درگیری رخ ندهد قطعا مایلی کهن برخورد بسیار سردی با کی روش خواهد داشت. هر چند کی روش هم نشان داده که همواره منتقدان و مخالفان خود را به مبارزه طلبیده است و شاید به همین دلیل است که طوری برنامه ریزی کرده تا بر خلاف تذکر مایلی کهن اتفاقا به قطر سفر کند و تیم ملی امید را تحت نظر بگیرد.


 اخبار  ورزشی  -  ایلنا 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------