فدراسیون عربستان: AFC مخالفت کند به فیفا پناه می‌بریم/ اصلا سازش نمی کنیم



اخبار,اخبارورزشی,فدراسيون فوتبال

 فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که تیم‌های این کشور به هیچ وجه در ایران به میدان نخواهند رفت و اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست آنها مخالفت کند به فیفا شکایت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت الکاس قطر، به نظر می‌رسد که سعودیها برای بازی نکردن در خاک ایران اصرار دارند. سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان بار دیگر ادعای واهی خود را تکرار و تاکید کرد که چنانچه کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست آنها برای بازی نکردن با تیم‌های ایران پاسخ منفی دهد به فدراسیون بین المللی فوتبال شکایت خواهند کرد.

عدنان المعید گفت: باشگاه‌های عربستانی در هیچ شرایطی در ایران به میدان نخواهند رفت. اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا با این درخواست ما مخالفت کند بدون شک درخواست خود را به فیفا ارائه خواهیم داد. ما به شیخ سلمان بن ابراهیم اعتماد کامل داریم و برای انتخابات ریاست فیفا به او رای خواهیم داد. اصلا به دنبال سازش در این موضوع نیستیم.

او ادامه داد: تیم ملی فوتبال عربستان حاضر نشد که در رام الله به مصاف فلسطین رود و به همین خاطر بازی ما در امان برگزار شد، همچنانکه دیدار روسیه و کرواسی هم در کشوری بی طرف برگزار شد بنابراین این احتمال وجود دارد که بازی ما برابر نمایندگان ایران هم در زمینی به طرف برگزار شود.

او درباره این سوال که در صورت مخالفت آیا باشگاه‌های عربستانی کناره گیری می کنند، گفت: اصلا چنین چیزی امکان ندارد. کناره گیری در فرهنگ ما وجود ندارد. حرف ما این است که در ایران اصلا به میدان نخواهیم رفت و دیگر تمام.


 اخبار  ورزشی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------