آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

فراموش کردن اشتباه سایت فیفا و نگاهی به آمار، برنده توپ طلا 2015 را مشخص می کند



اخبار,اخبارورزشی,برنده توپ طلا

  از بین لیونل مسی، کریس رونالدو و نیمار امشب یکی به عنوان بهترین بازیکن سال 2015 شناخته می شود.

  امروز همه نگاه ها به زوریخ و مراسم بهترین های سال 2015 فوتبال جهان است. همه گوش ها منتظرند تا از بین مسی، نیمار و رونالدو تنها یک اسم اعلام شود و برنده توپ طلای سال 2015 مشخص شود. شاید امسال تنها سالی است که برنده نهایی انقدر معلوم است. هر سال گمانه زنی درباره بهترین بازیکن سال جهان زیاد بوده است اما امسال این تفاوت کمی بیشتر حس می شود. حتی اگر اشتباه سایت فیفا در لو دادن نام بهترین بازیکن سال 2015 را هم کنار بگذاریم، باید به سراغ آمار برویم. آماری که با توجه به جام های کسب شده توسط مسی، کفه ترازو را به نفع او سنگین تر می کند و به احتمال بسیار زیاد و طبق اکثر شنیده ها، فوق ستاره آرژانتینی بارسا برای پنجمین بار موفق به کسب توپ طلا خواهد شد.

مسی در سال 2015 که یکی از بدترین فصل های رونالدو از نظر کسب جام بود، با بارسا 3 گانه را کسب کرد و خود را از رقیب همیشگی اش جدا کرد. بعد از آن هم قهرمانی در جام باشگاه های جهان و سوپر کاپ اروپا یکی از رویایی ترین فصل های مسی و بارسلونا را رقم زد. وقتی در این بین مسی مصدوم شد و خبر دوری چند ماهه او از میادین به گوش رسید، خیلی ها فرصت را برای رونالدو مناسب دیدند که بیشتر خود را نشان دهد تا شانس بیشتری هم برای دریافت توپ طلا داشته باشد.

 

اما رونالدو و رئال در سال 2015 فصل را با آنچلوتی به همراه بدشانسی و ناکامی شروع کردند. بعد از آنچلوتی هم بنیتز رئال را تا مرز نابودی برد و اینگونه شد که شکستن رکورد رائول و بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید شدن، تنها اثر پررنگ به جا مانده از فوق ستاره پرتغالی رئال در سال 2015 بود. نیمار هم در کنار رونالدو و مسی برای اولین بار به جمع 3 نامزد نهایی دریافت توپ طلا راه پیدا کرده است.

 

بدون شک ستاره برزیلی بارسا نقش انکار نشدنی در موفقیت های تیمش داشته است. مخصوصا در روز هایی که مسی مصدوم بود و بار تیم روی دوش او و سوارز بود. اما با تمام این تفاسیر هنوز خیلی ها از تفاوت سطح نیمار با مسی و رونالدو می گویند و همانطور که در همه نظرسنجی ها هم مشخص شد، مهاجم برزیلی بارسا امشب کمترین شانس را برای دریافت توپ طلا خواهد داشت.

 اخبار  ورزشی -  خبر انلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------