قلعه‌نویی جنگ پنهانی با عادل را استارت زد



اخبار,اخبار ورزشی  , عادل فردوسی‌پور,امیر قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی بار دیگر جنگ خود با عادل فردوسی‌پور را استارت زد.

 قلعه نویی که بارها و بارها علیه فردوسی پور و برنامه نود موضع گیری کرده است اینبار به طور تلویحی عادل و برنامه اش را مقصر اصلی قهر تماشاگران از ورزشگاه‌ها خوانده است؛ او به بهانه صحبت کردن در مورد شدت گرفتن بداخلاقی‌ها در فوتبال ایران فرصت را برای حمله به عادل و برنامه‌اش آن هم به طور غیر مستقیم غنیمت شمرده و در گفت‌وگو با سایت ورزش 3 گفته است: «باید این را در نظر بگیرید که جرقه این اتفاقات از 20 سال پیش زده شد.

 

جایی که افرادی بازیکن را رودروی مدیرعامل قرار می دهند تا از او انتقاد کند. وقتی بازیکن از چارچوب خود خارج شود و احترامی که باید به مدیر و ... قائل شود را به جا نیاورد باید منتظر چنین اتفاقاتی بود. هر زمان خواستیم برخورد کنیم یک روزنامه و یک میکروفن به دست مانع شدند و با در منگنه قرار دادن بازیکن از او خواستند ضد سرمربی و مدیرعامل صحبت کند. مطمئنا آنجا سرمایه‌های ما سوختند که برنامه‌ای با برنامه ریزی 15 ساله این اتفاقات را برای فوتبال ما رقم می‌زند. هر وقت هم بازیکن خواست مانع گارد روبروی مربی و مدیرش شود برنامه را قطع کردند و گفتند یک آیتم دیگر ببینیم و برمی‌گردیم! آنها باعث شدند تماشاگران فوتبال ما از 80 هزار نفر به 8 هزار نفر و بعد به 2 هزار نفر برسد. ماموریت این دو گروه همین بود و نمی توان در این شرایط کار فرهنگی روی بازیکن کرد.»

قلعه نویی سعی دارد آدرس برنامه نود را به مخاطبان مصاحبه اش بدهد. بخصوص اینکه حالا دیگر همه می دانند او با تنها برنامه تلویزیونی که مشکل اساسی دارد همین برنامه نود است. برنامه ای که همواره سعی کرده نقطه ضعف های فوتبال ایران را به مخاطبانش نشان دهد و بانیان اصلی فوتبال را در مواقع لازم به چالش بکشد.

 

او همچنین در تازه‌ترین واکنش خود سعی کرده بار دیگر پای رسانه‌ها را در خصوص ترویج بداخلاقی‌ها در فوتبال ایران به میان بکشد. او بخصوص با رسانه‌هایی که منتقدش هستند نتوانسته رابطه مناسبی را حفظ کند. قلعه نویی بارها با لفظ ها و القاب عجیب و غریب در مورد برخی روزنامه نگاران و حتی عادل فردوسی پور دست به موضع گیری زده است. حتی یک بار مجری برنامه نود را به دلالی متهم کرد. اتهامی که باعث شد عادل فردوسی پور در برنامه اش واکنش نشان دهد و قضاوت در مورد حرف های قلعه نویی را به مردم بسپارد.

اگر چه امیر قلعه نویی در تازه ترین واکنش خود اسمی از عادل و برنامه نود نبرده است اما منظور او کاملا روشن است. اصلا بعید نیست که با شروع دوباره لیگ بار دیگر شاهد زد و خورد رسانه‌ای سرمربی تراکتورسازی با عادل فردوسی پور باشیم. جایی که به نظر می رسد جنگ نابرابری در کار باشد؛ آنجا که عادل از حمایت شدید رسانه ها برخوردار است اما قلعه نویی به واسطه حرف های تندی که علیه رسانه ها در سال های اخیر مطرح کرده است چندان از حمایت اهالی رسانه برخوردار نیست.

 

 اخبار  ورزشی  -  ایلنا 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------