آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

تصویری از اتهام جدید کارلوس کروش/«چرا بعد از گل تیم امید می خند!»



  این تصویر را امیرحسین خیرخواه از لحظه خروج کارلوس کروش از ورزشگاه السد قطر در لحظات پایانی بازی امیدهای ایران و قطر شکار کرده است ، لحظه لبخندهای کارلوس کروش در زمان خداحافظی!

 بعد از بازی تیم ملی امید ایران و سوریه ، سرمربی پرتغالی که برای دیدن و زیر نظر داشتن تیم امید از لیسبون به دوحه آمده بود و داشت بازیکنان نسل آینده تیم ملی ایران را می دید ، متهم شد که بعد از گل های ایران نخندیده و به هوا نپریده پس دلش با تیم ملی نیست. اتفاقی که سبب شد تا نزدیکان به او در کادرفنی تیم ملی و رسانه ها اسنادی رو کنند که او حتی بعد از گل های مهم تیم ملی در مسیر جام جهانی هم هیچ وقت از کوره در نرفته و خوشحالی نکرده است.

 

این بار و بعد از بازی ایران و قطر ، عکاس ایرانی حاضر در دوجه یعنی امیرحسین خیرخواه عکس های از لبخند او در زمان خداحافظی از مهمانان جایگاه ویژه قطر که شامل مربیان خارجی شاغل در فوتبال این کشور می شدند ، لبخندی به لب دارد و گفته شده این عکس دقایقی بعد از گل تیم ملی امید ایران به قطر است. این عکس را روزنامه همشهری ورزشی تیتر کرده و برایش تیتر زده:«پس چرا این بار می خندید» تیتری که به نظر می رسد از شوخی معروف عادل فردوسی پور در برنامه 90 گرفته شده که تا کسی می خندد ، رو به او با خنده می گوید:«پس چرا می خند!»
 

اخبار,اخبارورزشی,کارلوس کروش

اخبار  ورزشی  - خبر  انلاین   

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------