قلعه‌نویی: به خاطر پروین و برانکو با رفتن طهماسبی به پرسپولیس موافقت کردم/فقط با نانگ به توافق رسیده‌ایم



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه‌نویی

 سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: علی پروین از من خواست با رفتن طهماسبی به پرسپولیس موافقت کنم و به خاطر او و برانکو این کار را کردم.

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با  تسنیم در خصوص شکست تیم امید مقابل قطر و دیدار آینده این تیم مقابل چین اظهار داشت: از باخت تیم امید مقابل قطر بسیار ناراحت شدم، اما اعتقاد دارم که این شکست به موقع بود.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم امید قطعاً از این شکست درس می‌گیرند تا ان‌‌شاءالله در بازی با چین با یک بازی خوب راهی مرحله بعد شوند. این تیم از کادرفنی خوب و مدیریت خوب کاشانی هم برخوردار است و در بازی چین حتماً تیم امید به بلوغ تاکتیکی خواهد رسید.

سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص جدایی مهرداد طهماسبی و احتمال پیوستن این دروازه‌بان به پرسپولیس نیز، یادآور شد: در فوتبال همه چیز ممکن است. در خصوص طهماسبی باید بگویم که علی پروین به من زنگ زد و خواست که اجازه دهیم او به پرسپولیس برود. من خودم پرسپولیس و طرفدارانش را دوست دارم و مخالف این انتقال نیستم.

قلعه‌نویی یادآور شد: ما اول پیشنهاد معاوضه طهماسبی را با یکی از بازیکنان پرسپولیس دادیم که آنها موافقت نکردند. همین پیشنهاد را هم به باشگاه فولاد دادیم. در حال حاضر پرسپولیس پذیرفته که به جای بازیکن به باشگاه پول بدهد تا در این صورت رضایت‌نامه طهماسبی برای این باشگاه صادر شود. تعامل لازم در این مورد بین دو باشگاه انجام شده است.

وی در ‌این باره تأکید کرد: به احترام پروین و علاقه‌ای که به برانکو دارم موافقت خود را با رفتن طهماسبی به پرسپولیس اعلام کرده‌ام. او دروازه‌بان خوبی است، اما در تیم ما ذخیره بود و فرصت بازی پیدا نمی‌کرد. لازم بود طهماسبی به تیمی برود که بتواند بازی کند.

سرمربی تراکتورسازی در رابطه با آخرین وضعیت تیمش در فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل نیز تصریح کرد: ما مترصد این بودیم که چهار بازیکن جدید جذب کنیم و نام این نفرات را به عباسی مدیریت باشگاه اعلام کردم. امیدوارم نفرات مدنظرمان جذب شوند. تا الان فقط با نانگ به توافق رسیده‌ایم و دنبال این هستیم که از سهمیه آزادمان در فیفا نیز استفاده کنیم. دنبال رفع مشکلات و نواقص تیم هستیم، هر چند که معتقدم مهمترین ضعف ما عدم آمادگی جسمانی بازیکنان بود که امیدواریم برای ادامه مسابقات دیگر این مشکل را نداشته باشیم.


  اخبار  ورشی - تسنیم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------