آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

بیرانوند: جدایی‌ام از نفت قطعی است/ نفت با پر‌سپولیس توافق نکرد



اخبار,اخبار ورزشی,بیرانوند

د‌ر‌وازه‌بان تیم فو‌تبا‌ل نفت که این روز‌ها بحث پیوستنش به پرسپولیس مطرح شده بود، می‌گوید در راه تهران است اما نه برای پیوستن به پرسپولیس. او می‌گوید جدایی‌اش از نفت قطعی است.

علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با  (ایسنا)، درباره ترک اردوی ترکیه و حضورش در تهران، اظها‌ر کرد: من امشب ساعت 1 بامداد به تهران بر می‌گردم، اما این بازگشتم ارتباطی به مذاکره با باشگاه تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس ندارد،‌ بلکه به خاطر مسائل شخصی و با اجازه کادرفنی به تهران می‌آیم، چون دوروز هم تعطیلی داریم.

وی تاکید کرد: تا به این لحظه هیچ صحبتی مسئولان باشگاه نفت با من نداشته‌اند که به من بگویند که با باشگاه پر‌سپولیس توافق کرده‌ایم و برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس آنها برو.

دروازه‌بان ملی‌پوش نفت تهران ا‌ضافه‌ کرد‌: البته با توجه به صحبت‌هایی که میان من و کادرفنی مطرح شده است و آن طوری که باشگاه برای من تصمیم گرفته است، جدایی من از نفت قطعی است، اما آنها صحبتی مبنی بر توافق با باشگاه پر‌سپولیس مطرح نکرده‌اند.

 

 اخبار ورزشی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------