آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

خاکپور: ژاپن و کره جنوبی خطرناکترین تیم‌ها هستند/ مهم صعود به دور بعد بود



اخبار,اخبارورزشی,خاکپور

 سرمربی تیم فوتبال امید ایران می‌گوید ژاپن و کره جنوبی از خطرناکترین تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک هستند.

محمد خاکپور درباره  صعود تیم فوتبال امید ایران به مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک با بیان مطلب فوق اظهار کرد: به نظرم تیم ایران در مرحله اول عملکرد خوبی داشت و به هدف اول خود یعنی صعود به مرحله یک هشتم نهایی رسید. برای همین از عملکرد بازیکنانم هم از نظر کیفیت بازی و هم از نظر نتایجی که گرفتیم، راضی هستم.

وی در پاسخ به این سئوال که «آیا هدف شما صعود به عنوان تیم دوم گروه خودتان به مرحله بعد بود؟» گفت: هدف ما صعود به مرحله یک هشتم نهایی و عبور از مرحله گروهی بود. صرفنظر از اینکه ما تیم اول یا تیم دوم باشیم، مهم صعود به مرحله بعد بود.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در پاسخ به این سئوال که «چطور صعود به عنوان تیم اول یا دوم برای شما تفاوتی ندارد در حالی که در در تعیین حریف مرحله بعد تاثیر دارد؟» گفت: تیمی که بخواهد به المپیک صعود کند باید آماده باشد و برایش بازی با هیچ تیمی تفاوتی نکند. برای همین ما آماده بازی با تیم‌های دیگر هستیم  حالا این تیم ژاپن باشد یا هر تیم دیگری چرا که ما بازیکنان سطح بالایی داریم.

خاکپور  درباره بازی با ژاپن، تصریح کرد: طبیعی است که بازی با ژاپن مثل تمام مسابقات دیگر سخت است. تیم‌هایی که به مرحله یک هشتم نهایی رسیده‌اند همگی قوی هستند و می‌توانند به المپیک صعود کنند. برای همین نمی‌توان گفت که این مسابقه سخت است و آن مسابقه آسان. تمام مسابقات سخت خواهد بود.

وی در پاسخ به این سئوال که «آیا شکست مقابل قطر برای شما یک سورپرایز بود؟» یادآور شد: زیاد به آن مسابقه فکر نمیکنم. تمام آنچه که از آن مسابقه می‌دانم این است که بازیکنان با تمام وجود بازی کردند و عملکرد خوبی داشتند. ما در آن مسابقه یک پنالتی از دست دادیم که اگر به گل تبدیل می‌شد جریان بازی تغییر می‌کرد.

سرمربی تیم امید ایران درباره تغییر زیاد ترکیب تیمش در سه مسابقه، اظهار کرد: وقتی مسابقات در یک تورنمنت سه روز یکبار برگزار می‌شود باید به بازیکنان استراحت داد. من به تمام بازیکنانم به یک اندازه اعتماد دارم.

خاکپور درباره ارزیابی‌اش از سایر تیم‌های حاضر در این مسابقات، تاکید کرد: تمام تیم‌های حاضر در این مسابقات قدرتمند هستند از جمله قطر و همچنین ژاپن و کره جنوبی که تیم‌های خطرناکی هستند.

سرمربی تیم امید ایران در خصوص میزان شانس ایران برای صعود به المپیک هم گفت: صعود به المپیک ریودوژانیرو هدفی است که ما قبل از حضور در دوحه برای خودمان ترسیم کردیم و معتقدم تیم ایران می‌تواند به این هدف برسد.


  اخبار ورزشی  -  مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------