«امید»شکست خورد اما تنها یک واقعیت وجود دارد



اخبار,اخبار ورزشی, مسابقات  المپیک ریو

این درست که که ترکیب مایلی کهن، خاکپور و حبیب کاشانی عبوس و زود رنج بودند و زمان مناسبی است برای انتقام گیرندگان از آنها، اما حالا تنها یک واقعیت وجود دارد؛ ما از رفتن به المپیک ریو بازماندیم!

   تیم ملی امید ایران با شکست 3-0 مقابل ژاپن از گردونه مسابقات راهیابی به المپیک ریو حذف شد. هزاران هزار واژه در نقد و تحلیل و بررسی علت رخ دادن این اتفاق تکراری و 40 ساله از سوت پایان بازی تولید شده است اما تنها یک واقعیت وجود دارد...

 این درست که بچه های ما همه تلاش شان را کردند و بعد از این شکست هیچ چیز از ارزش هایشان کم نشد، اما حالا تنها یک واقعیت وجود دارد؛ ما از رفتن به المپیک ریو بازماندیم!

 این درست که دو بار به تیر زدیم، مالکیت توپ خوبی در بازی داشتیم، موقعیت بیشتری ساختیم، اما حالا تنها یک واقعیت وجود دارد؛ ما از رفتن به المپیک ریو بازماندیم!

 این درست که اختلاف میان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال باعث شد تیم ملی امید به یک جزیره متروک تبدیل شود، اما حالا تنها یک واقعیت وجود دارد؛ ما از رفتن به المپیک ریو بازماندیم!

 این درست که می توانیم دهها سند بیاوریم که جدال کی روش – مایلی کهن بخشی از توان روحی تیم را دزدید، اما حالا تنها یک واقعیت وجود دارد؛ ما از رفتن به المپیک ریو بازماندیم!

 این درست که بخش بزرگی از روزنامه نگاران در برابر انتخاب محمدخاکپور به بهانه آنکه گفته شد دهان کرانچار بوی کباب چرب! می داد و بیهوده «خربزه در دهان» می کرد سکوت کردند، اما حالا تنها یک واقعیت وجود دارد؛ ما از رفتن به المپیک ریو بازماندیم!

 این درست که که ترکیب مایلی کهن، خاکپور و حبیب کاشانی بیش از آنکه شوق امیدواری بدهد، عبوس و زود رنج بودند و زمان مناسبی است برای انتقام گیرندگان از آنها، اما حالا تنها یک واقعیت وجود دارد؛ ما از رفتن به المپیک ریو بازماندیم!

این درست که داشتن یک سرمربی کاربلد، یک مدیر فنی لایق، یک مدیر فنی برجسته می توانست به تیم ما کمک کند، اما حالا تنها یک واقعیت وجود دارد؛ ما از رفتن به المپیک ریو بازماندیم!

این درست که ژاپنی ها دو سال پیش در اولین تورنمنت زیر 22 سال آسیا شرکت کردند و 7 نفر از ترکیب دیشب عضو آن تیم بودند و تنها دو نفر از تیم ما در بازی دیشب حضور داشت و نشان می داد آنها از دو سال قبل چنین روزهایی را پیش بینی می کردند و به بازیکنانشان میدان می دادند و ما در عین کم تجربگی سخت جنگیدیم اما حالا تنها یک واقعیت وجود دارد؛ ما از رفتن به المپیک ریو بازماندیم!

این درست که تحریم ها تازه برداشته شده و انجام بازی دوستانه پیش از تورنمنت ها برای فوتبال ما دشوار است اما حالا تنها یک واقعیت وجود دارد؛ ما از رفتن به المپیک ریو بازماندیم!

این درست که این بار در یک مسابقه فوتبال باختیم و حذف شدیم و مثل چهار سال رسوایی بازی دادن به بازیکن دو کارته تکرار نشد اما حالا تنها یک واقعیت وجود دارد؛ ما از رفتن به المپیک ریو بازماندیم!

این درست که شکست در یک مسابقه فوتبال پایان دنیا نیست و ما باز هم خواهیم خندید اما حالا تنها یک واقعیت وجود دارد؛ ما از رفتن به المپیک ریو بازماندیم!

  روزنامه نگاری نوشت: محمد خاكپور نمونه خوبی است تا بدانيم:

    هر كس رفت امريكا، يعني خيلي با دانش نيست.

    هركس به علي كفاشيان فحش و بدوبيراه گفت، تهش ميتواند سرمربي اميد همان فدراسيون باشد. و اشاراتی هم به دو خواننده آن سوی آب داشت و شرکت یکی در کنسرت خانم آتشین و علاقه آقای مدیر فنی به آقای اقبالی!

    این درست که گرفتار «ناکارآمدی ملی» در زمینه مدیریت هستیم اما حالا تنها یک واقعیت وجود دارد؛ ما از رفتن به المپیک ریو بازماندیم!

 

 اخبار  ورزشی  -  عصر  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------