آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

مسقط و امان دو گزینه نزدیک به میزبانی از تیم‌های ایرانی



اخبار,اخبارورزشی,فدراسیون فوتبال

 یکی از روزنامه‌های عربستانی مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا بیش از یک کشور را برای میزبانی از مسابقات تیم‌های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا مدنظر دارد.

 فردا دوشنبه جلسه تصمیم‌گیری درباره ادعای عربستانی‌ها مبنی بر بازی نکردن در زمین‌های ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و تلاش برای بازی در یک کشور بی‌طرف برگزار خواهد شد تا به این جنجال سعودی‌ها رسیدگی شود.

پیش از این از کشورهای مختلفی از جمله ازبکستان، لبنان، اردن، عمان و قطر به عنوان کشور بی‌طرف یاد شده بود که البته فدراسیون فوتبال ایران این موضوع را رد و تاکید کرده بود که حاضر به بازی در زمین بی‌طرف نیست چرا که ایران از امنیت کافی برخوردار است.

حالا و در آستانه این جلسه حساس و سرنوشت‌ساز، یکی از روزنامه‌های عربستانی مدعی شده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر تعداد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های ایرانی و عربستانی بیش از دو کشور بی‌طرف را برای میزبانی مسابقات مدنظر دارد. این روزنامه به نقل از منابع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا، نوشت: «گزارش‌ها از داخل AFC نشان می‌دهد به خاطر تعدد مسابقات که احتمالا تعداد آنها به ۶ مسابقه برسد، کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال بیش از دو کشور برای میزبانی دیدار تیم‌های ایرانی و عربستانی است که طبق گزارش‌ها، مسقط پایتخت عمان و امان پایتخت اردن دو گزینه جدی هستند.»

عبدالرحمان بن مساعد رئیس سابق باشگاه الهلال عربستان هم در آستانه این تصمیم گیری حساس جمله عجیبی را روی توییتر خود منتشر کرده است. او از تمام کشورهای حاشیه خلیج فارس خواسته تا به باشگاه‌های عربستانی اضافه شوند و با این کشور برای بازی نکردن در ایران متحد شوند!


 اخبار  ورزشی  -  مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------