به دلیل انضباطی بیرانوند دور زمین می‌دود!/این بار راه حل منصوریان چیست؟



اخبار,اخبارورزشی,علیرضا بیرانوند

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران به دلیل مسائل انضباطی روز گذشته اجازه تمرین با هم‌تیمی‌هایش را پیدا نکرد و فقط دور زمین دوید.

به گزارش فارس، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران امسال مورد عجیب این تیم بوده و از همان ابتدای فصل حاشیه‌های مختلفی را تجربه کرده که باعث شده که هفته‌ها نیمکت‌نشینی را لمس کند.

پیش از شروع فصل بود که صحبت از پیوستن بیرانوند به استقلال مطرح شد که البته بیرانوند  در نهایت در نفت ماندنی شد اما جنجال او پیش از بازی با استقلال باعث شد تا در نفت به نیمکت ذخیره‌ها تبعید شود و همچنین از نظر مالی جریمه سنگینی برایش در نظر گرفته شود.

در نیم‌فصل هم بحث پیوستن این دروازه‌بان به پرسپولیس مطرح شد که این بار حاشیه‌ها بیشتر از موضوع پیوستن او به استقلال بود. در نهایت اما بیرانوند با نفت به اردوی ترکیه رفت تا به نوعی ماندگاری‌اش در تیم خود را اعلام کند اما در این اردو هم روز‌های بی‌حاشیه‌ای را سپری نکرد به طوری که حتی در یک وعده غذایی به او اجازه حضور در میز بازیکنان داده نشد.

حالا اما تیم نفت به تهران آمده و از روز گذشته تمرینات خود را برای حضور در نیم‌فصل دوم لیگ برتر آغاز کرده اما علیرضا منصوریان سرمربی این تیم به دلایل انضباطی به بیرانوند اجازه تمرین همراه با تیم را نداد و این دروازه‌بان دیروز فقط دور زمین دوید و مشخص نیست که تا چه زمان این تنبیه انضباطی با این دروازه‌بان ادامه خواهد داشت.

از طرف دیگر موضع علیرضا منصوریان هم در قبال این دروازه‌بان مشخص نیست. اگر او را می‌خواهند چرا با این دروازه‌بان این برخوردها صورت می‌گیرد و اگر هم نیازی به او ندارند مشخص نیست چرا اجازه جدایی‌اش داده نشد.

منصوریان در ابتدای فصل برخورد قاطعی با بیرانوند انجام داد که این مسئله حمایت اهالی فوتبال را هم در پی داشت اما دعوت او به تیم ملی به نوعی دهان‌کجی به سرمربی نفت به حساب آمد هرچند که منصوریان اعلام کرد که خودش به کی‌روش گفته تا او به تیم ملی دعوت شود چون نباید فوتبال این بازیکن حرام شود.

با این همه موضع سرمربی تیم نفت در قبال این دروازه‌بان هنوز مشخص نیست و باید دید حالا که قرارداد بیرانوند تا پایان فصل آینده با نفت به ثبت رسیده و مبلغ گزافی هم بابت این قرارداد منعقد شده چه پایانی برای این همکاری به وجود خواهد آمد.

 

 اخبار ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------