آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

کفاشیان: گزارش اصل 90 کلی و بدون مصداق است/ نمی‌شود به حرف افراد استناد کرد



اخبار,اخبارورزشی,علی کفاشیان

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی کلی و بدون ارائه مصداق بوده است.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان در واکنش به انتشار گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس با عنوان فساد در فوتبال گفت: الحمدلله بعد از دو سال گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس ارائه شد. من البته چیز جدیدی در این گزارش ندیدم و مصداق‌هایی که در این گزارش مطرح شد یک سری مسائل کلی بود. مثلا پرونده تبانی، ارتشا، بی‌اخلاقی و... این‌ها همان موارد کلی است.

وی افزود: اگر موردی وجود دارد باید همان موقع مدارک اعمال خلاف به فدراسیون فوتبال داده شود تا ما آن را به کمیته حقوقی خودمان ارائه دهیم یا اینکه آن مورد را به صورت مستقیم به قوه قضاییه ارائه کنند.

کفاشیان درباره بندی از این گزارش که مربوط به مدیریت خودش در فدراسیون فوتبال است نیز گفت: مثلا درباره من به تعداد سفرهایم اشاره کرده‌اند در حالی که بر اساس قوانین و مقررات پس از دریافت دعوتنامه‌های بین‌المللی رییس فدراسیون موظف است در این جلسات شرکت کند. از سوء مدیریت در فدراسیون فوتبال نیز گفته‌اند که این مورد نیز کلی بوده است. به اعتقاد من اگر می‌خواهند مدیریت جایی را بررسی کنند باید ببینیم آن سازمان 8 سال پیش کجا بوده و الان کجا قرار دارد. باید ببینیم 8 سال پیش چه امکاناتی داشتیم و اکنون چه امکاناتی داریم.

وی افزود: در بخش‌های دیگر نظیر باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال نیز مسئولان با نظارت ناظران موجود، کار خود را پیش می‌برند.

رییس فدراسیون فوتبال درباره ایرادهایی که این گزارش متوجه اساسنامه فدراسیون فوتبال کرده است نیز گفت: این اساسنامه طبق قوانین و مقررات تدوین شده و به تصویب هیات دولت رسیده است. در همین اساسنامه مورد تایید هیات دولت آمده که تغییرات احتمالی توسط اعضای مجمع صورت می‌گیرد بدون اینکه دیگر نیاز به تایید هیات دولت داشته باشد. در این 8 سال نیز فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و اعضای مجمع به صورت دقیق اجرای اساسنامه را مورد توجه قرار داده‌اند و هیچ ایرادی به آن وارد نکرده‌اند. ضمن اینکه اکنون همین اعضای مجمع ایرادهایی را به اساسنامه وارد می‌دانند که ما نیز آماده‌ایم آن را در مجمع به نظرخواهی بگذاریم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که در این گزارش بدون ذکر مصداق موضوعاتی درباره پرداخت رشوه عنوان شده است گفت: به نظرم این بخش را نمی‌توان تنها با استناد به صحبت‌هایی که ممکن است افراد به دلیل مشکلات شخصی علیه دیگری مطرح می‌کنند، به قضاوت گذاشت ضمن اینکه ممکن است در این 8 سال مورد خلافی صورت گرفته باشد که در صورت افشا ما با آن برخورد کرده‌ایم.


 اخبار ورزشی  -  ایسنا    

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------