آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

واکنش افشار زاده به اعتصاب بازیکنان استقلال در تمرین امروز



اخبار,اخبارورزشی,سرپرست باشگاه استقلال

سرپرست باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه بازیکنان این تیم موظف به حضور در تمرینات هستند، به احتمال اعتصاب آنها واکنش نشان داد و گفت: بازیکنان بدانند اعتصاب عواقب بدی برایشان خواهد داشت.

بهرام افشارزاده در گفتگو با مهر، با اشاره به اعلام اعتصاب بازیکنان استقلال به خاطر مسائل مالی در باشگاه اظهار داشت: چه اعتصابی؟ اصلا اعتصابی در کار نیست. بازیکنان باید سر وقت در تمرینات حاضر شوند و برنامه های تمرینی سرمربی را پیگیری کنند مگر اینکه کادر فنی برنامه دیگری داشته باشد.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده پیرامون مشکلات مالی استقلال گفت: متاسفانه سبک دست به عنوان اسپانسر باشگاه بدقولی کرد و این گونه ما را با واکنش ها و مشکلات زیادی مواجه کرد که البته در پی حل و فصل آنها هستیم. قرارداد همکاری با اسپانسر قبلی را فسخ کرده و با اسپانسر جدیدی وارد مذاکره شده ایم که به زودی قرارداد با آن نهایی خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه طی چند روز گذشته تمام وقتمان را صرف این موضوع کردیم که نتیجه آن در نهایت به سود خود بازیکنان خواهد بود، گفت: باشگاهی که تیمش در یک مسابقه فینالیست شده و در مسابقاتی دیگر برای صدرنشینی رقابت دارد، نباید با چنین موضوعاتی مواجه شود. اعتصاب بازیکن در استقلال معنایی ندارد. مظلومی با تمام قوا کارش را دنبال می کند و بازیکنان هم موظف به اجرای برنامه های وی هستند، نه اینکه برای خود تصمیم به اعتصاب بگیرند.

افشارزاده در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه اعتصاب بازیکنان استقلال عواقب بدی برای آنها خواهد داشت، خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال به هیچ عنوان از چنین حرکتی توسط بازیکنان استقبال نمی کند. آنها متعهد به باشگاه هستند و باید تحت هر شرایطی تمرینات منظم برگزار کنند. به خصوص در این شرایط که مسئولان باشگاه تمام وقت پیگیر حل مشکلات مالی هستند، نه اینکه به قضیه بیخیال باشند.

وی در پاسخ به این نقل قول که: «گفته شده بازیکنی که سه سال است در استقلال حضور دارد، طی تماس با یکی از خبرنگاران در مورد تحریم کردن جلسه تمرینی امروز این تیم و اعتصاب بازیکنان اطلاع رسانی کرده است. از این موضوع مطلع هستید؟» گفت: این موضوع را از شما رسانه ها شنیدم. استقلال بازیکنان بزرگی دارد و بعید می دانم دست به چنین کارهایی بزنند. وقتی فکرش را می کنم می بینم بازیکنی نداریم که اهل این جور کارها باشد و بر همین اساس از هیچ یک از آنها انتظار چنین کاری ندارم.

سرپرست باشگاه استقلال در این رابطه ادامه داد: با همه اینها، پیگیر موضوع خواهیم بود تا صحت و سقم آن مشخص شود. قطعا اگر صحت این موضوع محرز شود با خاطی برخورد خواهد شد.

بهرام افشارزاده در پایان این گفتگو به خبرنگار مهر گفت: بازیکنان موظف هستند در تمرینات امروز شرکت کنند. از رسانه ها هم می خواهم به مشکلات باشگاه دامن نزنند، به خصوص اینکه با جدیت پیگیر حل مشکلات مالی هستیم تا هفته آینده قرارداد جدید با اسپانسر امضا شده و بلافاصله برای حل کمبودهای مالی اقدام می کنیم، ضمن اینکه بازیکنان یادشان نرود که پاداش هایشان پرداخت شده است.


  اخبار ورزشی  -  مهر  

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------