آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

واکنش رئیس هیات مدیره پرسپولیس به بازگشت سوشا به تمرینات



اخبار,اخبار ورزشی,بازگشت سوشا به تمرینات

 رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به خبر بازگشت سوشا مکانی به تمرینات این تیم، گفت: باید حرمت باشگاه پرسپولیس حفظ شود.

جعفر کاشانی در گفتگو با  مهر، درباره حضور سوشا مکانی در تمرین پرسپولیس از روز جمعه با بیان مطلب فوق اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس جایگاه رفیعی در جامعه دارد و تمام وجاهت این باشگاه به خاطر مسائل اخلاقی گذشته بوده است. امیدوارم کارهای فرهنگی در باشگاه ملاک انتخاب بازیکنان باشد که ما داریم کم کم به این سو می‌رویم.

وی افزود: باید کار فرهنگی را به بازیکنان تفهیم کرد و حرمت گذشته باشگاه هم حفظ شود. امیدوارم بیش از گذشته با بازیکنان درباره این موارد صحبت شود. بازیکنان باید بدانند با حضور در پرسپولیس، در جامعه مطرح می‌شوند و تمام کارهای آنها از جمله لباس پوشیدنشان هم الگوی جوانها خواهد شد. آنها باید رعایت خیلی مسائل را بکنند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس یادآور شد: سوشا جوان است و باید با او صحبت شود. متاسفانه فرهنگ جامعه ما به هم خورده است. امیدوارم دیگر شاهد چنین موارید نباشیم. ضمن اینکه باید از قوه قضائیه تشکر کنم. حرکت آنها در جهت تهذیب اخلاق در جامعه است.

 

 اخبار ورزشی-  مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------