قنبرزاده: به نتیجه امتیاز می‌دهند نه به مالکیت توپ/امیری پیشنهاد رسمی ندارد



اخبار,اخبارورزشی,  فوتبال ایران

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: وقتی می‌بازیم نباید دنبال بهانه باشیم و باید بدانیم که به نتیجه امتیاز می‌دهند نه به مالکیت توپ.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود وحید امیری بازیکن تیم نفت با پیشنهادهایی از سوی برخی تیم‌های خارجی روبرو شده گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم هیچ تقاضای رسمی به دست باشگاه نفت نرسیده است. البته مذاکرات اولیه‌ای انجام شد اما قرار شد که به صورت رسمی این مذاکرات ادامه پیدا کند که هیچ درخواستی از سوی باشگاهی به دست ما نرسیده است. چرا که باید براساس اصول حرفه‌ای مدیران دو باشگاه با یکدیگر مکاتبه و مذاکره کنند.

وی در پاسخ به این سوال که می‌توانید نام تیم‌های خواهان امیری را بگویید ادامه داد: ضرورتی ندارد این کار را انجام دهم چرا که این مذاکرات جنبه رسمی پیدا نکرد و به اصطلاح وقتی پیشنهادی نه به بار است و نه به دار دلیلی ندارد که بخواهم نامی از باشگاهی ببرم چرا که انجام این کار حرفه‌ای نیست.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره شکست روز گذشته این تیم مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: درباره مسائل فنی باید کادر فنی پاسخگو باشد اما واقعیت این است که باخت روز گذشته ما دو دلیل عمده داشت اول اینکه بازیکنان نفت حریف را دست کم گرفته بودند و فکر می‌کردند بازی آسانی در پیش دارند و موضوع دوم هم این است که ما به اتفاقات فوتبالی باختیم و نمی‌توان کسی را مقصر دانست. شما اگر مهره به مهره بازیکنان دو تیم را بسنجید متوجه می‌شوید که بازیکنان نفت و سیاه‌جامگان اصلا قابل مقایسه با هم نیستند اما این تیم انگیزه داشت و مزد زحماتش را گرفت. ما نباید دنبال بهانه باشیم و اصول اخلاقی می‌گوید که به تیم برنده تبریک بگوییم. به نتیجه امتیاز می‌دهند نه اینکه بگوییم مالکیت توپ در اختیار ما بود!

قنبرزاده درباره وضعیت نفت پیش از بازی پلی آف در لیگ قهرمانان آسیا گفت: حضور در بازی‌های آسیایی نیازمند یک عزم ملی است. یک مدیر باشگاه به تنهایی نمی‌تواند همه بارها را به دوش بکشد. یک بازیکن الجیش به اندازه کل بودجه باشگاه نفت است. از طرفی دیگر می‌بینیم که کشورهای عربی چه فشاری به کنفدراسیون فوتبال آسیا وارد کردند که این مسئله یک جو روانی وحشتناک را به راه انداخته است. از طرف دیگر می‌طلبد که مدیران و مسئولان رده بالای کشور نیز به این موضوع ورود کنند. متاسفانه فوتبال ما آن قدر دچار مسائل خاص شده که فراموش کردند نفت به عنوان نماینده ایران باید به مصاف یک تیم قطری برود.

وی افزود: از طرفی دیگر تامین مالی مناسبی صورت نگرفته و نه تنها نفت بلکه تمام باشگاه‌های ایرانی حاضر در آسیا با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند. نمی‌توان فقط به غیرت و تعصب چشم داشت. شما ببینید که صدا و سیما با وجود قرارداد رسمی امسال حتی یک ریال هم به فوتبال پرداخت نکرده و بخش تبلیغات محیطی هم که قراردادی صد میلیارد تومانی دارد و باید حدود 70 درصد آن را پرداخت می‌کرد تنها حدود 12 درصد پرداختی داشته است. به نظر من این مسئله باید در هیات وزیران طرح موضوع شود چرا که فرصت از دست می‌رود و آن وقت اگر تیم‌های ایرانی مقابل تیم‌های عربی شکست بخورند غرور ملی کشور خدشه دار می‌شود.


 اخبار ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------