باقریان: افشارزاده و رضایی با این‌ کارها فوتبال را نابود می‌کنند



اخبار,اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی,باقریان

مدیرعامل باشگاه سپاهان به حواشی بازی حساس دیروز و همچنین مصاحبه‌‌های اخیر افشارزاده و رضایی واکنش نشان داد.

اصغر باقریان، مدیرعامل سپاهان در گفت وگو با ایلنا، درخصوص حواشی اخیر مبنی بر اینکه تیم‌های اصفهانی بیشتر از بقیه، مورد حمایت قرار می‌گیرند گفت: فوتبال ایران باید دارای جذابیت باشد و با این رفتارها ما تماشاگران را فوتبال‌زده می‌کنیم. اینکه اگر تیمی نتیجه نگیرد و عذرها را به گردن دیگران بیندازد اشتباه است. آقای افشارزاده که خودش اصفهانی است و یا آقای بیت‌الله رضایی حرف‌های خوبی درباره تیم‌های اصفهانی نزده‌اند با این رویه فوتبال ایران فلج خواهد شد.

وی افزود: ما امسال از ابتدای فصل، دو بازیکن برزیلی خود را نتوانستیم استفاده کنیم که این می‌تواند مثالی برای رد این گمانه‌زنی‌ها باشد.

باقریان در ادامه در رابطه با تساوی دیروز سپاهان و پرسپولیس گفت: تماشاگران می‌دانستند که بازی خوب خواهد بود. هر دو تیم برد می‌خواستند و بازی هجومی بود. البته حاشیه‌هایی هم وجود داشت که اگر این حواشی کم می‌شد، بازی خیلی بهتر از آب در می‌آمد.

او در رابطه با این حواشی گفت: توهین‌ها و فحاشی‌هایی که در طول 90 دقیقه به برخی از بازیکنان ما شد سازماندهی شده بود. در تمام طول بازی از روی سکوها به برخی از بازیکنان ما فحش‌های رکیک داده می‌شد که این مسئله را باید پیگیری کرد. سپاهان دو روز قبل از این بازی به سازمان لیگ نامه زده بود که به کانون هواداران پرسپولیس تذکر دهند که به تیم رقیب توهین نکنند و فقط تیم خود را تشویق کنند که متاسفانه برعکس این ماجرا اتفاق افتاد.

مدیرعامل سپاهان در پایان درخصوص اتفاقات اخیر پیرامون مسائل ایران و عربستان گفت: هنوز حریف عربستانی ما مشخص نیست اما حداکثر تلاش خود را می‌کنیم که بازی در ایران باشد و به کشور ثالث نرود.

  اخبار  ورزشی  - ایلنا 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------