آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

پیام غیر مستقیم رحمتی به هم تیمی هایش استقلال در بازی های بزرگ متکی به من است!



اخبار,اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی  , رحمتی

گرچه کارت زردی که مهدی رحمتی گرفت برای استقلال خوشایند است و او را در بازی‌های مهم‌تر آتی حفظ می‌کند اما دروازه‌بان استقلال با کارت تعمدی که در بازی با ذوب‌آهن دریافت کرد آشکارا بازی جوانمردانه را زیر سوال برد.

رحمتی که در این فصل نمایش نسبتا خوبی دارد و از جمله دروازه‌بان‌های ممتاز لیگ پانزدهم بوده و برخی بازی‌های استقلال را به اصطلاح یک تنه درآورده است، نباید به همین سادگی شخصیت دروازه‌بانی‌ را زیر سوال ببرد.


 شماره یک استقلال که عمیقا زیر ذره‌بین است باید در رفتارهایش دقت بیشتری کند. در فوتبال اروپا معمولا مرسوم نیست که بازیکنان بزرگ عمدا کارت زرد بگیرند و اگر رحمتی رویه بازیکنان بزرگ را به دقت بررسی می‌کرد و مطالعاتی در زندگی آنان داشت هیچ‌گاه به خودش اجازه نمی‌داد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل استقلال چنین تصمیمی اتخاذ کند.


بدون شک غیبت شماره یک در بازی با استقلال اهواز نمی‌تواند لطمه‌ای به آبی‌ها وارد کند. حتی اگر رحمتی در بازی‌های آینده هم نباشد استقلال مشکلی نخواهد داشت به این دلیل که اگر تیمی مصمم به کسب قهرمانی باشد باید بدون اتکا به یک بازیکن هم به اهدافش دست یابد.


کاری که مهدی رحمتی کرد اما تنها یک پیام را از سوی این دروازه‌بان به گوش ما و دیگر هم تیمی‌هایش می‌رساند؛ اینکه رحمتی تصور می‌کند استقلال شدیدا متکی به او است و تصمیم می‌گیرد خودش را سه اخطاره کند و از طرفی جانشین‌اش را هم گزینه مناسبی برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه به حساب نمی‌آورد تا در بازی‌های سخت‌تر آینده در ترکیب باشد.
رفتار رحمتی نشانه‌هایی از خامی و ناپختگی در 32 سالگی است. او در حالی که باید بازخورد رفتارش را به خوبی درک می‌کرد اینچنین خود را زیر سوال برد. هم خود را هم باشگاه استقلال را که در مقابل کار او سکوت کرده است.


رحمتی باید بداند که هر قدر هم که اکنون آماده و قبراق باشد، دیگر بازیکنان نیز به اندازه خود زحمات بسیاری برای این تیم کشیده‌اند و اینگونه نیست که اگر روزی طالب‌لو در چارچوب دروازه قرار بگیرد یا حتی گلر سوم آبی‌ها، مشکلی برای تیمش ایجاد می‌شود.


 البته بخشی از این انتقاد هم می‌تواند متوجه پرویز مظلومی باشد. سرمربی استقلال اساسا نباید به بازیکنانش اجازه دهد که خود را تافته جدا بافته بدانند حتی اگر در بهترین شرایط بدنی و فنی قرار داشته باشند.


اینجا است که نقش تیمسازی برجسته‌تر جلوه می‌کند و مشخص می‌شود باشگاه‌هایی که بازیکن سالاری را برچیده‌اند تا چه اندازه در رسیدن به اهداف خود موفق بوده‌اند.

  اخبار  وررزشی  -  ایران  ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------