حمایت از آقای گل با 18000 نظر!



اخبار,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مهدی طارمی

اگر از موقعیت دقیقه 87 پرسپولیس که با ضربه مهدی طارمی هدر رفت فاکتور بگیریم، او مقابل سپاهان جزو بازیکنان موثر تیمش بود و بازی قابل قبولی ارائه داد. طارمی که در میکس‌زون می‌شد ناراحتی را در چهره‌اش دید، یکی دو ساعت پس از پایان بازی در اینستاگرام خود پستی منتشر و در آن از همه بازیکنان، کادر فنی و هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

طارمی عکسی از خودش، پس از هدر رفتن موقعیت گلزنی منتشر کرد و در عنوان آن نوشت: «سلام. یه عذرخواهی می‌کنم از تمام هواداران که تو حساس‌ترین بازی که شاید 6 امتیازی بود (با این نتیجه‌ها که بقیه تیم‌ها گرفتند) حمایتمون کردن. شاید اون توپ رو گل می‌کردم این بازی رو می‌بردیم. یه عذرخواهی از تمام بازیکنای تیم که زحمتشون رو هدر دادم. شرمنده هواداران و بازیکنان پرسپولیس هستم که هیچ وقت پشتم رو خالی نکردن، قول می‌دم که جبران کنم.» این پست طارمی با استقبال عجیب هواداران روبه‌رو شد. در حالی که همه انتظار انتقاد و حتی توهین را داشتند، قریب به اتفاق نظرات بوی حمایت می‌داد.

 

هواداران پرسپولیس که انگار روزهای خوب طارمی را فراموش نکرده بودند برای او سنگ تمام گذاشتند و به حمایت از مهاجم شماره 9 تیمشان پرداختند. برخی از این نظرات را بخوانید:
1- فدای سرت داداش، مهم اینه که وقتی تو تیمی باعث خوشحالی مایی.
2- حاج مهدی تاج سری. فدای سرت.
3- اینقدر روزای خوب برایمون رقم زدی که این یه موقعیت به چشممون نمیاد.
4- استقلالی‌ام پسر ولی دوستت دارم. خیلی خوبی و جات تو تیم‌های اروپاییه.


این نظرات فقط گوشه‌ای از حمایت هواداران پرسپولیس از طارمی بود که گلچین شان کردیم. نکته قابل توجه درباره استقبال پرسپولیسی‌ها از پست طارمی اینکه آنها حدود 24 ساعت پس از انتشار، رکورد 18000 نظر را از خود بر جا گذاشتند. تعداد نظرات نشان می‌دهد که هواداران، طارمی را بابت از دست دادن موقعیت سرزنش نکرده‌اند. البته نباید از کار جالب مهاجم پرسپولیس نیز به راحتی گذشت. وقتی او بلافاصله پس از پایان بازی از هواداران عذرخواهی می‌کند نشان می‌دهد که به پیراهن تیمش تعصب دارد و از موقعیتی که از دست داده ناراحت است.


طارمی با این حمایت‌ها، نقش ویژه‌ای برای موفقیت پرسپولیس در بازی مقابل ذوب‌آهن خواهد داشت. بازی حساسی که هواداران از آقای گل لیگ انتظار جبران دارند. انتظاری که با توجه به حمایت آنها از طارمی، چندان غیر منطقی هم نیست.

از شدت ناراحتی خوابم نبرد
طارمی: با یک گل سه امتیازی جبران می‌کنم
مهدی طارمی که مقابل سپاهان می‌توانست با ضربه‌ای دقیق دروازه رحمان احمدی را باز کند و پرسپولیس را به سه امتیاز برساند، از هدر دادن این موقعیت مناسب ناراحت است. او در گفت‌وگویی کوتاه با ایران ورزشی می‌گوید: «باور کنید خیلی ناراحتم. به خاطر موقعیتی که از دست دادم خوابم نمی‌برد. باز هم از هواداران پرسپولیس، بازیکنان و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم مرا ببخشند. ضمن اینکه با یک گل سه امتیازی برایشان جبران و شادی را به آنها تقدیم می‌کنم.»

 

 اخبار  ورزشی  -  ایران  ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------