افشارزاده: فدراسیون فوتبال نباید بدون رایزنی به پرونده عربستانی‌ها در AFC ورود می‌کرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی,  افشار  زاده

سرپرست باشگاه استقلال گفت: فدراسیون فوتبال باید چند روز پیش از جلسه AFC لابی خود را آغاز و با چند کشور مذاکره می‌‌کرد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با «نسیم آنلاین»، درخصوص تصمیم عربستانی‌ها مبنی بر عدم رویارویی با نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و واکنش فدراسیون در این مورد گفت: فدراسیون فوتبال باید چند روز پیش از جلسه AFC که قرار بود درخصوص این موضوع تصمیم‌گیری شود کار خود را آغاز می‌کرد و با چند کشور وارد مذاکره می‌شد. اینکه ما مستقیم و بدون رایزنی به جلسه برویم کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

سرپرست باشگاه استقلال گفت: باید با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا لابی می‌کردیم و از کمک آنها استفاده می‌کردیم و یا حتی شرایطی را فراهم می کردیم تا بعضی از کشورها با تماس شیخ احمد متقاعد می‌شدند.

وی درخصوص اینکه کفاشیان اعلام کرده در انتخابات فیفا از شیخ سلمان بحرینی حمایت می‌کند و آیا وزارت ورزش با این تصمیم موافق است یا خیر، گفت: گمان نمی کنم که کفاشیان در این مورد صحبتی با وزارت ورزش انجام شده باشد و وزارت ورزش در امور فدراسیون فوتبال دخالتی ندارد.

افشارزاده تاکید کرد: باید فدراسیون فوتبال از تمامی ظرفیت‌های موجود در کمیته روابط بین‌الملل وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و وزارت خارجه استفاده کند تا بتواند پاسخ مناسبی به سعودی‌ها بدهد.

وی در پایان درخصوص آخرین شرایط آبی‌پوشان پایتخت گفت: خدا را شکر باشگاه استقلال در حال حاضر مشکلی ندارد و همه چیز طبق روال است.

 

 اخبار ورزشی  - نسیم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------